menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شجاعی : دوسالانه کاریکاتور ایران در میان برترین های دنیاست

مسعود شجاعی طباطبایی با بیان اینکه دو سالانه کاریکاتور ایران در حال حاضر از ۵ ستاره ممکن ۵ ستاره را دارد، گفت: دوسالانه کاریکاتور ایران جزو سه دوسالانه برتر دنیاست.

به گزارش شیرین طنز، مسعود شجاعی طباطبایی، مدیر خانه کاریکاتور ایران درباره برگزاری یازدهمین ۲ سالانه بین المللی کاریکاتور به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: ما هفته پیش داوری یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور را انجام دادیم، داوران ترکیبی از سه هنرمند خارجی و ۴ هنرمند ایرانی بودند، ۴ هنرمند برجسته ایرانی و ۳ هنرمند برجسته بین المللی در این رویداد ما را همراهی می کنند، یک نشست خبری به اتفاق آقای ملانوروزی برگزار خواهیم کرد و جزئیات این رویداد هنری را اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه یازدهمین ۲ سالانه بین المللی کاریکاتور ۳ آذر افتتاح می شود، اظهار داشت: تدارکات جدی برای این دوسالانه داریم، کاتالوگ دهمین دوره و دوره یازدهم نیز چاپ می شود، در ۲سالانه کاریکاتور قبلی تیتری که در رسانه ها زده شد این بود؛«اختتامیه ای که لبخند بر لب ها آورد» واقعا تلاش همه بچه ها در این گروه با لطف و همکاری ارشاد این است که این اتفاق مجدد تکرار شود.

مدیر خانه کاریکاتور ایران خاطر نشان کرد: دو سالانه کاریکاتور ما در حال حاضر از ۵ ستاره ممکن ۵ ستاره را دارد، جزو ۳ مسابقه برتر دنیاست، ما در کنار «آیدین دوغان» ترکیه و «ورد پرس کارتون» پرتغال قرار داریم.

این هنرمند با بیان اینکه کاریکاتوریست های ایرانی هر هفته یکی از جوایز اصلی مسابقات جهانی را از آن خود می کنند، گفت: در حال حاضر در دنیا بیشترین جوایز کاریکاتور متعلق به هنرمندان ایرانی است که از لحاظ سنی جوان هستند،سن آنها بین ۲۵ تا ۳۰ سال هستند و اغلب آنها شهرستانی هستند و کارهایی می کنند که به شکل های مختلف بروز پیدا می کند،

در نمایشگاه ها جوایز اصلی را می برند و به عنوان سخنران از آنها دعوت می شود و از آنها دعوت می شود نمایشگاه انفرادی بگذارند این افتخار بزرگی برای مملکت است که به چنین شاخصی دست یافته است.

مدیر خانه کاریکاتور ایران افزود: ما اتفاقات موفق زیادی در حوزه کاریکاتور شاهد بودیم که دوسالانه کاریکاتور یک اتفاق ویژه بین هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست است.

پایان پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر