menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سریال طنز هفت سنگ

“امیر غفارمنش” بازیگر سریال در حال تولید “هفت سنگ”  گفت: در سریال “هفت سنگ” نقش “جواد” دوست “روزبه” را بازی می‌کنم، این سریال را بر پایه کمدی موقعیت می دانم و معتقد هستم متفاوت از سریال های “خانه سبز” و “همسران” است.

امیر غفارمنش بازیگر نقش جواد در مجموعه تلویزیونی “هفت سنگ” درباره نقش خود گفت: جواد دوست ساده لوح و بی فکر روزبه یکی از نقش های اصلی سریال است که با او رابطه ای قدیمی دارد و بر حسب اتفاق وارد خانواده اش می شود. من حدود یک ماه پیش در این مجموعه بازی داشتم و در یک قسمت آن حضور دارم. این شخصیت اگرچه مثبت است، اما تک بعدی نیست.

وی درباره ویژگی های این سریال و فضای کلی حاکم بر آن بیان داشت: در این سریال کارگردان، کمتر اجازه می دهد که بازیگران به تیپ سازی نزدیک شوند. سریال بر پایه کمدی موقعیت بنا شده است و شخصیت ها خودشان هستند و بازی ها کاملا رئال و واقعی به نظر می رسد.

این بازیگر در پاسخ به این که آیا سریال به دلیل دارا بودن فضایی خانوادگی تداعی کننده سریال هایی مشابه همچون “همسران” و “خانه سبز” هست یا نه، ادامه داد: من فکر می کنم این سریال کاملا متفاوت از آن هاست و شباهتی بینشان وجود ندارد.

وی درباره همکاری خود با علیرضا بذرافشان و پیش بینی اش از کیفیت نهایی سریال افزود: علیرضا بذرافشان فردی باهوش و کارگردانی کاربلد است. به دقت کارش را پیش می برد و وسواس خاصی در کارش دارد. اما این که سریال در نهایت با چه کیفیتی روی آنتن برود و چه میزان بیننده داشته باشد بستگی به مسائل مختلفی دارد. از جمله این که همزمان با این سریال چه کارهایی از شبکه های دیگر پخش شود. تصاویر برداشت شده روی میز تدوین چطور کنار هم چیده شوند. زمان پخش مجموعه کی باشد و همه این ها در ترکیبی از هم تعریف می شود که فقط و فقط در هنگام پخش می توان درباره اش نظر داد.

گفتنی‌است؛ مجموعه تلویزیونی هفت سنگ به تهیه کنندگی مجید مولایی و کارگردانی و نویسندگی علیرضا بذرافشان است.این سریال دارای فضایی خانوادگی است و قصه آن به سه خانواده اصلی مربوط می شود که با ورود بازیگران مهمان ماجراهایی به وقوع می پیوندد. این سریال دارای ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای است.

پرویز پورحسینی، الهام پاوه نژاد، شبنم مقدمی، مهدی سلطانی، بهنام تشکر، فرناز رهنما، ارسلان قاسمی، حامد کیازال و… از جمله بازیگران اصلی این مجموعه اپیزودیک هستند.

سریال هفت سنگ

همچنین برخی دیگر از عوامل و دست اندرکاران این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری : فرشاد گل سفیدی، صدابردار: شهرام متولی باشی، طراح چهره پردازی : محمد قومی، طراح صحنه و لباس : محسن نوروزی، مدیر تولید: فواد بور بور، دستیار اول کارگردان : رضا شریفی، منشی صحنه : غزل رشیدی، دستیار برنامه ریزی :مریم پدمه، دستیار دوم کارگردان : محمد اسماعیلی، عکاس : علیرضا حمید نژاد، مدیر تدارکات : حامد پرهیز

yjc

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر