menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز

سخت‌گیری خانواده‌ها در امر ازدواج در نمایش طنز “من امشب خواستگار دارم”

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: تئاتر «من امشب خواستگار دارم» گریزی طنزگونه به سخت‌گیری خانواده‌ها در امر ازدواج و مشکلات عدیده اجتماعی و اقتصادی آن دارد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از نیشابور، خلیل‌الله عراقی در جمع خبرنگاران درباره نمایش طنز «من امشب خواستگار دارم»،‌ گفت: هنرمندان باذوق و خوش‌قریحه تئاتر نیشابور تاکنون با تکیه‌بر فرهنگ و ادبیات غنی این دیار توانسته‌اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایند که درخشش داشته است تا گواه این مدعی باشد که هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است؛‌ این نمایش نیز برداشتی است که هنرمندان تئاتر با نگاهی نو با گویش شیرین نیشابوری با همکاری انجمن هنرهای نمایشی نیشابور روی صحنه آورده‌اند.

وی افزود: این نمایش گریزی طنزگونه به سخت‌گیری خانواده‌ها در امر ازدواج و توجه به این مسئله مهم و تسهیل در این امر و مشکلات عدیده اجتماعی و اقتصادی آن دارد.

خواستگاری ازدواج

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به عوامل حاضر در این نمایش اشاره کرد و گفت: نمایش طنز «من امشب خواستگار دارم» به نویسندگی سید صادق فاضلی و کارگردانی علی جهان تیغ هنرمندان نام‌آشنای تئاتر نیشابور و بازیگری ناصر حصاری، سعید رقامی، جعفر خوش‌بیان، امیرحسین گنابادی، عبدالله راسخ، امیررضا احمدی، امید فخرایی، محسن عارفخانی، بابک ادگی، حمید سلامت، فهیمه عبدالله‌آبادی زهره بلوکی، فرحناز فخریان، اکرم گرمابی، مرجان شورابی و زهرا مژدکانلو روی صحنه می‌رود.

عراقی همچنین به همکاری امیرعلی عزیز، بهزاد هندآبادی و مرتضی میرشاهی اشاره کرد و افزود: علی جهان تیغ تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تاکنون نمایش‌های مختلفی ازجمله رضا موتوری، مجنون آباد، طلعت، محرم هنوز زنده است، آرزوهای راه‌راه، اعترافاتی درباره زنان، اعترافات مرد مرده و… را توسط گروه هنری مهر هامون به روی صحنه برده است.

وی تصریح کرد: نمایش طنز «من امشب خواستگار دارم» از ۱۱ الی ۲۴ اردیبهشت ۹۵ هر روز از ساعت ۱۸ الی ۲۲ شب در دو نوبت ویژه عموم علاقه‌مندان بر روی صحنه فرهنگسرای وکیلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور می‌رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر