menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سامان ترابی یکی از برگزیدگان بیست و یکمین مسابقه کاریکاتور اروپا ۲۰۱۷ شد

«سامان ترابی» به عنوان یکی از نفرات برتر «بیست‌ و یکمین جشنواره کارتون یورو کارتوناله کروشوتم، بلژیک اروپا ۲۰۱۷» معرفی شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، «سامان ترابی» به عنوان یکی از هشت نفر برتر «بیست‌ و یکمین جشنواره کارتون یورو کارتوناله کروشوتم، بلژیک اروپا ۲۰۱۷» معرفی شد.

در این مسابقه بین‌المللی که با موضوع «روح» برگزار شده ۷۸۲ کارتونیست از ۸۲ کشور و ۵ قاره جهان شرکت کرده‌اند که تعداد هنرمندان ایرانی شرکت‌کننده بیشتر از سایر کشورها و حتی کشور میزبان است.

نتایج نهایی و اسامی برندگان جوایز و لوح تقدیر در روز ۱۹ فروردین توسط برگزارکنندگان جشنواره اعلام خواهد شد و نمایشگاه این مسابقه از ۲۰ فروردین تا ۲۸ خرداد در مرکز کارتون کروشوتم، بلژیک برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، «سامان ترابی» متولد ۱۳۶۰ از تهران و فارغ‌التحصیل رشته مرمت آثار تاریخی در مقطع کارشناسی ارشد است. وی از ۵ سال گذشته به دلیل علاقه به رشته کارتون و کاریکاتور آثاری را طراحی کرده و تاکنون ۲۰ جایزه ملی و بین‌المللی گرفته است که می‌توان به جشنواره‌های گنجینه آب، کارتون کتاب، آیدین دوگان ترکیه، ساتیریکون لهستان و نروژ اشاره کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر