menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

زمان برگزاری اختتامیه جشنواره شعر طنز اراک

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک گفت: ۶۶۰ اثر به دبیرخانه اولین جشنواره ملی داستان کوتاه و شعر طنز اراک ارسال شده است.

به گزارش شیرین طنز، حمید کربلایی حسنی در گفت و گو با ایرنا افزود: فراخوان اولین جشنواره ملی داستان کوتاه و شعر طنز اراک از دی ماه سال ۹۴ آغاز شد و در مدت تعیین شده ۴۵۰ اثر در بخش داستان کوتاه از ۲۷ استان و ۲۱۰ اثر در بخش شعر طنز از ۲۵ استان کشور ارسال شد.
وی بیان کرد: تمام آثار مورد ارزیابی داوارن قرار گرفته است و آیین اختتامیه این جشنواره ششم خرداد ماه جاری با حضور جمعی از هنرمندان، شاعران طنز پرداز و داستان نویس کشوری در فرهنگسرای شهر اراک برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: جشنواره داستان کوتاه شامل بخش شهروندی با موضوعات فرهنگ ترافیک، حفظ و نگهداری فضای سبز، مدیریت پسماند و تفکیک زباله، ایمنی در منزل و آپارتمان نشینی است.
کربلایی حسنی عنوان کرد: بخش های دیگر این جشنواره با محوریت داستان های قدیمی اراک و موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نماز، عفاف و حجاب و بلای خانمانسوز اعتیاد است.
وی اظهار کرد: جشنواره ملی شعر طنز با موضوعات شعر کالبد شهری و شهروند، ترافیک، حفظ و نگهداری فضای سبز، ایمنی، آتش نشانی، پرداخت عوارض شهری، فرهنگ آپارتمان نشینی و حقوق شهروندی و شعر با گویش محلی اراکی است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اضافه کرد: در آیین اختتامیه این جشنواره در بخش داستان کوتاه از سه نفر اول با اهدای لوح، تندیس جشنواره و جایزه ویژه و ۹ نفر نیز با اهدای لوح و جایزه و در بخش شعر طنز از سه نفر اول با اهدای لوح، تندیس و جایزه ویژه و هفت نفر با اهدای لوح و جایزه تقدیر می شود.
کربلایی حسنی، در خصوص جشنواره شوق انتظار نیز گفت: این جشنواره از ۲۸ اردیبهشت ماه امسال آغاز و تا پایان وقت امشب (اول خردادماه) ادامه دارد.
حسنی اظهار کرد: در چهار شب گذشته، این جشنواره با اسقبال گسترده ای از اقشار مختلف مردم همراه بوده و برای شب نیمه شعبان به عنوان آخرین شب این جشنواره ویژه برنامه های مختلفی در بوستان ملت اراک در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: مولودی خوانی، تقلید صدا، نمایش عروسکی و اجرای برنامه دو خواننده از مهمترین برنامه های امشب این جشنواره است.
در کلانشهر اراک بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر