menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رفیع در نمایشگاه مطبوعات

رضا رفیع : در سری جدید قند پهلو سفرهای استانی انجام می شود

طنزپرداز نام آشنای کشورمان گفت: استان کردستان از لحاظ فرهنگی بسیار غنی است که در همین راستا، اولین سفر استانی قند پهلو را از کردستان آغاز می‌کنیم تا استعدادهای ناب این استان شناسایی شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، منطقه کردستان، رضا رفیع در جریان بازدید از غرفه کردستان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور، اظهار کرد: کُردها فرهنگ و آداب رسوم اصیل و غنی دارند و باید این فرهنگ بیشتر در کشور معرفی و شناخته شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طنز در مطبوعات استان‌ها کم رنگ است، افزود: طنزنویسی می‌تواند تحولات زیادی را در مطبوعات و نشریات به وجود آورد که باید در این زمینه بیشتر فعال بود.

رفیع در نمایشگاه مطبوعات

این طنزپرداز باسابقه مطبوعات کشور، عنوان کرد: باید طنزنویس‌ها در استان‌ها قلم به دست گیرند و با تفکر و سواد در نشریات قلم بزنند.

وی با اشاره به اینکه طنزنویسی باعث ثبات در فرهنگ و زبان یک منطقه می‌شود، بیان کرد: طنزنویسی، تفهیم مطلب به مخاطب و نقدگویی را تسهیل و خواننده را جذب می‌کند.

رفیع با بیان اینکه طنزپرداز از صراحت گویی باید خودداری کند، در ادامه خاطرنشان کرد: در دور دوم برنامه قند پهلو سفرهای استانی انجام می‌شود و طنزگویان با استعداد هر منطقه شناسایی می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: استان کردستان از لحاظ فرهنگی بسیار غنی است که در همین راستا، اولین سفر استانی قند پهلو را از کردستان آغاز می‌کنیم تا استعدادهای ناب این استان شناسایی شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر