menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا رفیع : جایگاه برنامه‌هایی مثل «قندپهلو» باید بیشتر درک شود

رضا رفیع گفت: در سال ۹۴، مهمترین تحول برای من این بود که یک سال استراحت کردم و «قندپهلو» نساختم.

سردبیر و مجری برنامه «قندپهلو» در ادامه مطلب بالا اظهار کرد: علت این موضوع علاوه بر مشکلات مالی، این بود که حس کردم جایگاه برنامه‌هایی مثل «قندپهلو» باید بیشتر درک شود؛ اینکه تا چه اندازه برنامه‌هایی از این دست می‌تواند در گسترش ادبیات و فرهنگ‌سازی مردم، به ویژه در جامعه‌ای که هر روز بیشتر درگیر ادبیاتی دور از زبان فارسی می‌شوند، تاثیرگذار باشد.

به گزارش شیرین طنز، رفیع در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در پاسخ به این پرسش که در سال ۹۵ چه درخواستی از سازمان صداوسیما دارید، بیان کرد: انتظار من به عنوان یک طنزپرداز این است که از برنامه‌های طنز حمایت بیشتری شود و این حمایت تنها شامل سریال‌های طنز نباشد؛ برنامه‌های مثل «قند پهلو» علاوه بر جنبه سرگرمی، جنبه آموزشی هم دارند.

قند پهلو ۹۵

او ادامه داد: به عنوان مثال ما در ساخت برنامه «قندپهلو» با مضیقه مالی مواجه بودیم؛ طبیعتا این مشکلات دست ما را برای اینکه بتوانیم تحولات بیشتری در برنامه ایجاد کنیم، بسته است؛ قطعا اگر بودجه‌مان بیشتر باشد، می‌توانیم برنامه‌های بهتر و در ابعاد وسیع‌تری تولید کنیم. من خودم در حوزه طنز در کنار برنامه «قندپهلو» طرح‌ها و ایده‌هایی دارم که هر کدام از آنها بودجه خودشان را می‌طلبد.

رفیع در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون طرح‌هایتان را با مدیران ارشد سازمان صداوسیما مطرح کرده‌اید، اظهار کرد: به صورت شفاهی خدمت برخی از دوستان گفته‌ام؛ اما به هر حال چون خودم وضعیت را درک می‌کنم، دیگر نیازی نیست که مطرح می‌کنم؛ البته این مشکلات مالی موضوع جدیدی نیست که من بگویم و بارها خود مسوولان صداوسیما خطاب به دولت و مجلس گفته‌اند.

سردبیر و مجری برنامه «قندپهلو» درباره سری ششم این برنامه که قرار است در نوروز ۹۵ راهی آنتن شود، یادآور شد: باز هم در این سری از «قندپهلو» شاهد حضور چهره‌های جدید طنزپرداز از سراسر کشور هستیم؛ اما از مشخصه‌های اصلی سری ششم «قندپهلو» این است که تلاش کردیم تا استعدادهای دور از مرکز و مقیم شهرستان‌های که نیاز به توجه بیشتری دارند را برای حضور در برنامه انتخاب کنیم.

او همچنین درباره ساخت سری ششم برنامه «قندپهلو» در خارج از کشور که پیشتر مطرح شده بود، گفت: این امکان در این سری از برنامه پیش نیامد، ولی امیدواریم در مجموعه‌های بعدی انجام شود. این دوره با طنزپردازان ایرانی و آیتم‌هایی به نسبت متفاوت، راهی آنتن می‌شود.

مشاهده ی همه ی قسمت های سری ششم قند پهلو – نوروز ۹۵

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر