menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا جنگی

رضا جنگی : فضای کاریکاتور مطبوعاتی در مشهد وضعیت مطلوبی ندارد

هنرمند کاریکاتوریست مشهدی با اشاره به اینکه هنر در مشهد مانند بازی در زمین خاکی است، نسبت به عدم حمایت مسئولین از هنرمندان این شهر انتقاد کرد.

رضا جنگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: متاسفانه فضای کاریکاتور مطبوعاتی نه تنها در شهرستان‌های خراسان رضوی، بلکه در مشهد هم وضعیت مطلوبی ندارد، در مشهد با این تعداد روزنامه و رسانه، تنها یک روزنامه از کاریکاتور استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: کاریکاتور مطبوعاتی در مشهد جایگاه خودش را پیدا نکرده و اساسا در این شهر کسی برای هنر ارزشی قایل نیست.

هنرمند مشهدی در خصوص استقبال جوانان از این هنر، بیان کرد: این هنر، مورد استقبال جوانان نیست و افرادی وارد این عرصه می‌شوند و از این محیط برای ورود به کار نقاشی و گرافیک استفاده می‌کنند، افرادی هم که می‌خواهند در این کار بمانند، با دیدن کم لطفی مسولین به این هنر، به سمت کارهای دیگری می‌روند.

جنگی متذکر شد: افرادی وارد این هنر می‌شوند و در جشنواره‌ها شرکت می‌کنند، این مسله چندان بد نیست، اما باید کاریکاتور در فضای مطبوعات استفاده شود.

وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه آثار هنری در مشهد چندان با استقبال افراد روبه‌رو نیست، اگر قصد برگزاری نمایشگاه داشته باشم، قطعا در تهران این کار را انجام می دهم، چرا که در مشهد، کارهای هنری دیده نمی شود و هنردر این شهر مانند بازی در زمین خاکی است، در تهران حدود٢۵٠ گالری برای کارهای هنری وجود دارد، اما این رقم در مشهد به ٢٠ گالری هم نمی‌رسد.

هنرمند مشهدی با اشاره به اینکه متاسفانه در شرایط اقلیمی مشهد، کار هنری با استقبال روبه‌رو نمی‌شود و کار حرفه‌ای نیست، افزود: متاسفانه در این شهر، حمایتی از کارهای هنری و هنرمندان صورت نمی‌گیرد و هیچ کس برای این عرصه قدمی برنمی‌دارد.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر