menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

راهیابی ۱۵۰ داستان به مرحله نهایی جشنواره داستان طنز خط‌ خطی

دبیر جشنواره «داستان طنز خط‌خطی» از راهیابی ۱۵۰ داستان به مرحله نهایی این جشنواره خبر داد و گفت: برگزیدگان نهایی، دوشنبه (۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۶) در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شوند.

به گزارش شیرین طنز، برزو سریزدی دبیر جشنواره «داستان طنز خط‌خطی» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره این جشنواره گفت: این دوره نخستین دوره جشنواره «داستان طنز خط‌خطی» است که در دو گروه نویسندگان زیر ۱۸ سال و نویسندگان بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود. فراخوان این جشنواره اردیبهشت‌ماه منتشر شد و بر اساس آن نویسندگان می‌توانستند داستان‌های طنزشان را در گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تا پایان مرداد‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برزو سریزدی افزود: بر این اساس دو هزار و ۱۴۸ اثر به دست ما رسید. از این تعداد ۱۵۰ اثر به مرحله دوم راه یافتند که از بین آنها ۳ نفر به عنوان برگزیده و ۲۷ نفر تقدیری در گروه نویسندگان بالای ۱۸ سال و ۳ نفر برگزیده و ۹ نفر تقدیری در گروه نویسندگان زیر ۱۸ سال معرفی و تقدیر می‌شوند.

این مترجم، تعداد آثار رسیده به جشنواره را بیشتر از حد انتظار عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه نخستین دوره برگزاری جشنواره بود ولی استقبال خوبی شد. همچنین کیفیت آثار ارسالی در گروه زیر ۱۸ سال خیلی خوب بود ولی در گروه بالای ۱۸ سال نویسنده‌ای غافلگیرمان نکرد. تعداد آثار ارسال شده در حوزه نوجوان هم بیشتر از آثار حوزه‌های کودک و بزرگسال بود.

به گفته سریزدی، آیین اختتامیه جشنواره «داستان طنز خط‌خطی» ساعت ۱۶ دوشنبه (۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۶) در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر