menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

راشد انصاری

راشد انصاری : فضای مجازی نتوانسته است فرهنگ کتابخوانی را از بین ببرد

راشد انصاری مسئول کانون شعر طنز حوزه هنری هرمزگان گفت: حضور ناشران خوب و مطرح در نمایشگاه کتاب، در جذب مخاطب بیشتر مثمر ثمر است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری هرمزگان ، این شاعر طنز پرداز طی سخنانی اظهار داشت : با توجه به گسترش فضای مجازی ، کتابخوانی هنوز جایگاه ویژه و خواننده حرفه ای خود را دارد و هر چند که از مخاطبان کتاب ها کاسته شده، اما فضای مجازی نتوانسته است فرهنگ کتابخوانی را از بین ببرد.

وی در ادامه افزود : معمولا ناشران مطرح در حوزه های مختلف به ویژه انتشارات فعال در حوزه ادبیات در نمایشگاه های استانی حضور کمرنگی دارند. اگر ناشران خوب و مطرح در نمایشگاه حضور داشته باشند این موضوع در جذب مخاطب بیشتر مثمر ثمر است.

مسئول کانون شعر طنز حوزه هنری هرمزگان در ادامه تصریح نمود: موضوع دوم درباره قیمت کتاب های نمایشگاه است. بدیهی است اگر قیمت کتابها کاهش یابد ، قطعا مخاطبان بیشتری می توانند کتاب بخرند و از فضای فرهنگی موجود ، بهره برداری بیشتری صورت خواهد گرفت.

راشد انصاری از جمله طنز پردازان مطرح کشور است که در استان هرمزگان به فعالیت ادبی می پردازد .

از وی ، کتاب “از افاضات شیخ انصاری ” که توسط حوزه هنری هرمزگان تهیه و تولید شده است، در این دوره از نمایشگاه کتاب بندرعباس ارائه گردید.

گفتنی است : چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان از تاریخ ٢۶ دی ماه لغایت ٢ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار در حال برگزاری است .

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر