menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

لبخند موزون

راشد انصاری با «لبخند موزون» به نمایشگاه کتاب آمد

ششمین کتاب راشد انصاری شاعر طنز پرداز و روزنامه نگار استان هرمزگان با عنوان لبخند موزون منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، راشد انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر بیان داشت: این مجموعه شامل اشعار کلاسیک در قالب، غزل، قصیده، مثنوی، قطعه، رباعی و دوبیتی است. اشعار این کتاب با مضمون اجتماعی و سیاسی است.

وی افزود: کتاب لبخند موزون توسط نشر همسایه با همکاری نشر سه تیغ منتشر شد و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد. تعدادی از اشعار منتشره در این کتاب در جشنواره های طنز و جشنواره مطبوعاتی کشوری مقام های اول تا سوم را کسب کرده اند.

این شاعر طنزپرداز کشور در مورد فرایند انتشار این کتاب اظهارداشت: برای انتشار کتاب لبخند موزون بیش از چهار ساال از طریق حوزه هنری استان هرمزگان و تهران پیگیری کردم، دلیلی که مطرح می کردند گم شدن اثر بود و حتی علیرغم اینکه مجددا اثر را تقدیم حوزه هنری کردم خبری از انتشار و جواب مسئولان نشد.

لبخند موزون

لبخند موزون

وی با ابراز گلایه از مسئولان فرهنگی استان هرمزگان در حمایت از مولفان و قلم بدستان شاعر، طنزنویس عنوان کرد: بدلیل عدم همکاری مسئولان حوزه فرهنگ استان با هزینه شخصی و با همکاری ناشر بخش خصوصی اقدام به چاپ این اثر کردم.

انصاری تصریح کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان قول خرید نیمی از کتابهای لبخند موزون را داده است ولی احتمالا بدلیل عدم بودجه کافی تا کنون اقدامی نکرده است.

وی افزود: یکی از مشکلات قلم بدستان استان و طنزپردازان شهرستانی این است که مانند نویسندگان تهرانی نیستند، زیرا ناشر پس از انتشار کتاب آن را در سطح کشوری توزیع می کند در حالی که هنرمندان شهرستانی تنها توانایی توزیع ان در سطح استان را دارند و انتشاراتی ها اقدامی برای توزیع در سطح گسترده نمی کنند.

تا کنون کتابهای دغدغه های بی خیالی، این مرد مشکوک، پشت پرده، لطفا میخ نشوید و طنزینه = طنز آینه از راشد انصاری به چاپ رسیده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر