menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دلیلی صالح : چرا ستون طنز ثابت در روزنامه‌های مشهد وجود ندارد

طنز پرداز مشهدی گفت: شعر طنز در مشهد عمدتا شفاهی است.

به گزارش شیرین طنز، علی‌اصغر دلیلی‌صالح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: نگاه خوش‌بینانه‌ای در سیاست‌های کلی به شعر طنز وجود ندارد.

شاعر طنز مشهدی در رابطه با مشکلات شعر طنز در خراسان رضوی افزود: با وجود شاعران و طنز پردازان برجسته‌ای که در فعالیت می‌کنند، شب شعرهای سازمان یافته‌ای برگزار نمی‌شود؛ این مسئله ناشی از این است که برخی مسئولان و طنزپردازان به صورت جدی پای‌کار نمی‌آیند ما فقط در مشهد شعر طنز شفاهی داریم.

مطبوعات

دلیلی‌صالحی یکی از مشکلات شعر طنز را نبود ستون‌های ثابت در روزنامه‌های مثل خراسان و قدس دانست و گفت: این دو روزنامه در سطح کشور منتشر می‌شود، اما ستونی ثابت برای مخاطبان طنز ندارد و تنها گاهی به‌صورت پراکنده مطالبی طنز چاپ می‌شود و طنز در مطبوعات اقبال خوبی ندارد.

این طنز‌پرداز با بیان اینکه در مشهد طنز‌پردازان بسیار خوبی هستند اما از این افراد استفاده نمی‌کنیم، عنوان کرد: این مسئله سبب شده تا این شاعران با شاعران تهران در ارتباط باشند.

وی یکی دیگر از مشکلات شاعران طنز مشهد را عدم توجه صداو سیما مرکز خراسان به شاعران طنز معرفی‌ کرد و گفت: توجه به شعر طنز و شاعرانش سبب خلق آثار جدید با رویکردی نوین می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر