menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سید مسعود شجاعی طباطبایی۱

دبیر هنری جشنواره بین‌المللی کاریکاتور «آیات» منصوب شد

معاون قرآن و عترت ارشاد طی احکامی احمد خلیلی‌فرد را به عنوان دبیر هنری جشنواره سراسری نقاشی و سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی را به عنوان دبیر هنری جشنواره بین‌المللی کاریکاتور «آیات» منصوب کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکامی جداگانه سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی و احمد خلیلی‌فرد را به ترتیب به عنوان دبیر هنری جشنواره بین‌المللی کاریکاتور «آیات» و دبیر هنری جشنواره سراسری نقاشی «آیات» منصوب کرد.

در حکم سیدمسعود شجاعی طباطبائی آمده است؛

برادر ارجمند جناب آقای سید مسعود شجاعی طباطبایی

سلام علیکم و رحمه الله

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اهداف ، سیاست‌ها و راهبردهای منشور توسعه فعالیت‌های قرآنی کشور، برگزاری جشنواره های سراسری آیات را با مشارکت و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، نهادها، موسسات قرآنی استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، در دستورکار خویش قرار داده است.

از این رو با توجه به سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «دبیر هنری جشنواره بین‌المللی کاریکاتور آیات» منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با همکاری و هماهنگی مدیر کل استان، در پیشبرد اهداف متعالی حوزه مورد نظر موفق باشید.

همچنین متن حکم احمد خلیلی‌فرد به شرح ذیل است؛

برادر ارجمند جناب آقای احمد خلیلی‌فرد

سلام علیکم و رحمه الله

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای منشور توسعه فعالیت‌های قرآنی کشور، برگزاری جشنواره های سراسری آیات را با مشارکت و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، نهادها، مؤسسات قرآنی استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، در دستورکار خویش قرار داده است.

از این رو با توجه به سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان « دبیر هنری جشنواره سراسری نقاشی آیات» استان گلستان منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با همکاری و هماهنگی مدیر کل استان، در پیشبرد اهداف متعالی حوزه مورد نظر موفق باشید.

سید مسعود شجاعی طباطبائی

بنا بر این گزارش، سیدمسعود شجاعی طباطبایی در سال ١٣۴٢ در شهر تهران دیده به جهان گشود. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناسی‌ارشد رشته گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس است.

شجاعی طباطبایی سردبیر مجله کیهان کاریکاتور و سردبیر مجله بین‌المللی ایران کارتون، مدیر خانه کاریکاتور ایران، عضو هیئت داوران چند نمایشگاه ملی و بین‌المللی، مدرس دانشگاه و همچنین مسئول واحد کاریکاتور حوزه هنری است.

وی تاکنون به‌عنوان داور در مسابقات بین‌المللی کاریکاتور ملانصرالدین ترکیه (١٩٩٩)، سان آنتونیو کوبا (٢٠٠١)، چین (٢٠٠۴) و آیدین دوغان ترکیه (٢٠٠۵) شرکت داشته و دبیر پنجاه و هفتمین دو سالانه کاریکاتور تهران بوده است.

همچنین احمد خلیلی‌فرد متولد ١٣٣٩ سنندج است. وی لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا و فوق‌لیسانس نقاشی دانشگاه تربیت مدرس است.

این نقاش سنندجی و مدرس دانشگاه، عضویت هیئت علمی دانشگاه، عضویت انجمن هنرمندان نقاش ایران، عضویت مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی، عضویت انجمن نقاشان +٣٠، مدرس دانشگاه سوره، علم و فرهنگ و هنر و معماری یزد، داوری چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی(هنر جوان)، داوری جشنواره هنرهای تجسمی (پرتو حُسن) حوزه هنری، حضور در هشتمین بی‌ینال داکا (بنگلادش)، برنده مدال برنز و دیپلم افتخار از ترینال پاریس ٢٠٠٢، برنده جایزه و دیپلم افتخار هنر مقاومت سال ١٣٨٧ را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر