menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فراخوان کاریکاتور یک قرن سکوت

داوران جشنواره ی ملی کاریکاتور یک قرن سکوت

دبیرخانه جشنواره ملی کاریکاتور «یک قرن سکوت» داوران این رویداد را که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار خواهد شد معرفی کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس محمدجواد زارع مهذبیه دبیر جشنواره ملی کاریکاتور یک قرن سکوت و کارشناس مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری فارس گفت: شورای سیاستگذاری جشنواره تاکید فراوانی داشته است که هیئت داوران این رویداد در شان عنوان ملی باشد و از چهره های توانمند کارتون و کاریکاتور استفاده شود.

وی افزود: بر این اساس، بهمن عبدی از پیشکسوتان و نام آوران عرصه کاریکاتور، مسعود ضیائی زردخشویی از کارتونیستهای برجسته کشور در این هیات عضویت دارند.

کارشناس مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: ضیایی دهها عنوان ملی و بین المللی را در کارنامه خویش دارد و در کنار این دو چه ه نام آور و برجسته، سعید صادقی هنرمند شناخته شده فارس که ده ها عنوان برتر بین المللی و ملی را در کارنامه خویش دارد بعنوان داور در این رویداد مهم ملی حضور خواهد داشت.

فراخوان کاریکاتور یک قرن سکوت

وی گفت: هنرمندان کارتونیست کشور می توانند تا تاریخ ۲۷اسفند آثار خود را به این جشنواره از طریق نشانی yekgharnsokoot@gmail.com ارسال کنند تا در جلسه داوری که در فروردین ماه ۹۶همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری فارس برگزار خواهد شد مورد قضاوت قرار گیرند.

زارع مهذبیه گفت: علاقه مندان می توانند اطلاعات لازم را از طریق کانال تلگرامی جشنواره ملی یک قرن سکوت به آدرس @yekgharnsokoot یا از طریق کانال تلگرام حوزه هنری فارس به نشانی @artfars پیگیری کنند.

وی افزود:موضوع این جشنواره به نسل کشی و استعمارگری انگلیس و قحطی تحمیل شده به ایران در طول جنگ جهانی اول و پنهان کردن اسناد این جنایت اختصاص دارد.

دبیر جشنواره ملی یک قرن سکوت گفت: هر هنرمند می تواند ۵ اثر ارسال کند.آثار ارسالی در اندازه A4 یا A3 با dpi 300 ، به همراه فایل word شامل مشخصات کامل شناسنامه ای به همراه درج کد ملی هنرمند ،آدرس ،تلفن و تلفن همراه ، آدرس ایمیل می بایست ارسال شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر