menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فرزندان ایرانیم

خاطرات طنز داوود امیریان در فرزندان ایرانیم منتشر شد

«فرزندان ایرانیم»، مجموعه طنز داستانی- روایی داود امیریان از دوران نوجوانیش در جبهه‌های جنگ است، که در شصت سکانس داستانی آورده شده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، «فرزندان ایرانیم» خاطرات خود امیریان است؛ کتاب با معرفی نویسنده با رگه های طنز آغاز می‌شود.خاطره‌هایی از دوره آموزش زمان جنگ. بخش زیادی از کتاب به خاطرات امیریان بر می گردد به زمانی که برای آموزش به پادگان ۲۱ حمزه سیدالشهدا که به منظور اعزام به جبهه برگزار شده است.

او این خاطرات را با زبان طنز نوشته؛ وقتی می‌گوییم طنز یعنی واقعاً طنز و نه هجو و نه هزل و نه هر چیز دیگری جز طنز. امیریان، همه آثارش را این طور می‌نویسد. او با استفاده از طنز کلام و موقعیت، تلخ‌ترین روایت‌ها را خواندنی و جذاب می‌کند و به ویژه در این اثر، فضای خشک و خشن جنگ را برای مخاطبان نوجوان خواندنی و شیرین می‌نماید. خاطرات شیرین و خواندنی یک بسیجی از دوران آموزشی در پادگان ۲۱ حمزه سیدالشهدا و در زمان جنگ ایران و عراق، همان است که «فرزندان ایرانیم» نام گرفته است.

این کتاب برای ‏گروه سنی نوجوانان و با زبانی داستانی نوشته شده و در ۶۰ فصل ‏متن و یک فصل نامه‏ها تدوین شده است. شرح دوران کودکی، دستکاری شناسنامه برای اعزام به جبهه به علت‏کمی سن، خاطرات تلخ و شیرین دوران آموزشی در کنار دیگر افراد اعزامی که اکثراً هم سن و سال وی بوده‏اند، خشم شب و دستپاچگی‏ نوجوانانه و پدید آمدن لحظات به یاد ماندنی، حضور در کلاس‏های‏ عقیدتی، غافلگیری و خلع سلاح نگهبانان توسط مسئولین گروهان‌ها و درگیری با مسئولین توسط بچه‏های آسایشگاه طی یک برنامه از پیش تعیین شده، تنبیه‏ها و تشویق‏ها و … محتوای این خاطرات را در بر می‏گیرد.

این کتاب که چاپ بیست و پنجم آن توسط سوره مهر منتشر شده ، همواره جزو آثار پرفروش سوره مهر (کتاب‌های طلایی)برای گروه سنی کودک و نوجوان بوده است.

برای خرید این اثر می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های انتشارات سوره مهر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۷۷۰۰۱ تماس حاصل فرمایید.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر