menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حمزه محمد ارشد

جَنگ کمدین مسلمان انگلیسی با اسلام هراسی در شبکه های اجتماعی

کمدین مسلمان انگلیسی قصد دارد با استفاده از طنز به جنگ اسلام هراسی در شبکه های اجتماعی برود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از شبستان، حمزه ارشد، طنزپرداز و کمدین مسلمان انگلیسی،مردم را می خنداند در حالی که درباره موضوعات مهمی مانند اسلام هراسی و افراط گرایی حرف می زند.

هدف حمزه ارشد این است تا در فضایی غیر ملال آور مردم را با مفاهیم اسلام هراسی و افراط گرایی آشنا کند تا شاید مخاطبان بیشتری را به سوی این مقوله ها جذب کند.

حمزه محمد ارشد

حمزه محمد ارشد

این کمدین معروف انگلیسی با سریالی درباره یک مسلمان پاکستانی-انگلیسی که در لندن بزرگ شده است،محبوبیت زیادی پیدا کرد. این سریال در یوتیوب منتشر شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

یوتیوب،فیس بوک و توییتر از جمله شبکه های اجتماعی هستند که به خاطر ناتوانی در مقابله با افراط گرایی و اظهارات ناشی از تنفر با انتقادات بسیاری مواجه شده اند و با توجه به افزایش بی سابقه جرم های ناشی از تنفر در انگلیس پس از رای مثبت به برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) ،تنش ها در این زمینه بسیار بیشتر از معمول شده است.

او به عنوان «سفیر» یوتیوب همه چیز را به جایی برمی گرداند که از ابتدا آغاز شده است؛او از سکوی ابتدایی خود یعنی یوتیوب برای گسترش پیام های مثبت استفاده می کند و با پیام های آسیب زننده ای که به طور آنلاین منتشر شده اند،مقابله می کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر