menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جوجه اردک زشت به رادیو می رود

نادر برهانی‌مرند، مدیر دفتر ادبیات نمایشی مرکز هنرهای نمایشی رادیو درباره تولیدات طنز این دفتر گفت: پخش سریال طنز 18قسمتی «جوجه اردک زشت» به نویسندگی فرهاد نقدعلی، تهیه‌کنندگی شهلا نیساری و کارگردانی رضا عمرانی از بیست و چهارم اسفند از رادیو نمایش شروع می‌شود و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد و داستان درباره خاطرات یک نویسنده رمان است که اتفاقات بامزه‌ای برایش رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: سریال طنز «روزنامه خاطرات مطبخ ملوکانه» در 30 قسمت ده دقیقه‌ای به نویسندگی فرهاد امینی، تهیه‌کنندگی محمد مهاجر و کارگردانی مجید حمزه از بیست و چهارم اسفند از رادیو نمایش شروع می‌شود. این نمایش برداشتی آزاد از خاطرات اعتمادالسلطنه است. نمایش 18 قسمتی طنز «کرگدن» هم به نویسندگی عباس شیرمحمدی و تهیه‌کنندگی مهتاب امینی آماده می‌شود و داستان درباره ساختمانی است که به چند نفر فروخته شده و در نهایت پنج مالک مجبور می‌شوند با یکدیگر همزیستی مسالمت‌آمیز داشته باشند.

برهانی مرند درباره نمایش طنز «مردی به دنبال حقیقت» هم گفت: این نمایش در 12 قسمت به نویسندگی داریوش روحی و تهیه‌کنندگی مهتاب امینی درباره پیرمرد بازنشسته‌ای است که نسبت به خبرهای عجیب و غریب روزنامه‌ها حساس است و حتی بسیاری از خبرها را شخصا پیگیری می‌کند.

جوجه اردک زشت

**من و ایام خوش بازنشستگی

مرکز هنرهای نمایشی رادیو برای ایام نوروز نمایش‌های متنوعی هم تدارک دیده که از شبکه‌های مختلف رادیویی پخش می‌شود. نمایش «ارثیه خانوادگی» به نویسندگی یاسمن شکرگزار درباره پسر جوانی است که پس از مرگ پدرش خواهان ارثیه‌اش می‌شود و قصد دارد به جای کار کردن با سود ارثیه زندگی‌اش را بگذراند. این نمایش در یک قسمت از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

نمایش «من و ایام خوش بازنشستگی» به نویسندگی محسن قصابیان از رادیو اقتصاد پخش می‌شود و داستان آن درباره سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی است که قصد دارد با فروش آپارتمان کوچک مغازه اغذیه‌فروشی راه بیندازد. تا این ‌که دو نفر از همکارانش را می‌بیند که تصمیم دارند یک دفتر پلیس +10 را راه بیندازند.

نمایش «کیهان دیزل» به نویسندگی داریوش روحی در یک قسمت برای رادیو اقتصاد تولید می‌شود و داستان درباره یک شرکت تجاری است که به علت مهاجرت صاحبش تعطیل شده، اما مهندسی که در آن کار می‌کند با حمایت همسرش شرکت جدیدی راه می‌اندازد.

نمایش «دانوب زیبا» به نویسندگی حمزه محمدعلی در یک قسمت برای رادیو سلامت آماده شده و داستان درباره مالک یک شرکت در رود دانوب است که با موقعیت بحرانی روبه‌رو می‌شود. نمایش «خاک خوب» هم به نویسندگی نعیما کرمی در هفت قسمت از رادیو نمایش پخش می‌شود. داستان این نمایش درباره لیلاست که با همسرش در خرمشهر زندگی می‌کند و دور از چشم همسرش درگیر دفاع از شهر می‌شود و…. نمایش «در مسیر زندگی» به نویسندگی مریم تاجیک در یک قسمت آماده شده و درباره دختری به نام لیلاست که همراه دوستانش درگیر ماجراهایی می‌شوند.

نمایش «دستفروش» هم به نویسندگی حمزه علی‌محمدی برای رادیو مهارت آماده شده و داستان درباره کارخانه نمک در لهستان است که با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و کارخانه به دنبال استخدام کسی است که مشکلات کارخانه را برطرف کند.

تسنیم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر