menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشن تولد ۳۰ ماهگی قمپز برگزار شد

طنزپردزان استان قم و علاقمندان به طنز، شامگاه چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه سی‌آمین ماهگی محفل «قمپز» را جشن گرفتند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، طنزپردزان استان قم و علاقمندان به طنز، شامگاه چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه سی‌آمین ماهگی محفل «قمپز» را جشن گرفتند. در این مراسم که در سالن آمفی‌ تئاتر مجتمع فرهنگی فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، جمعی از طنزپردازان استان یزد نیز به عنوان مهمان در جمع حضور داشتند که به نوبت توسط عباس احمدی مجری همیشگی محفل قمپز و مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم دعوت شدند و آثار طنازانه‌شان را برای حاضران قرائت کردند. همچنین حجت الاسلام و المسلمین مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد هم به نمایندگی از طنزپردازان یزدی در کنار عباس احمدی قرار گرفت. بخش اصلی این مراسم به شعرخوانی طنزپردازان حاضر در سالن با موضوعات روز از جمله مانند فیلتر و رفع فیلتر تلگرام، اغتشاشات اخیر، هجو آل سعود و آلودگی هوا اختصاص یافت.

سید مصطفی فاطمی، حسین فیض اخلاقی، حسن رحمانی نکو، حسن معارف‌وند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی، علیرضا علی‌بیگی، مجید فرمان رضایی، محمدحسین علیان، حسن دارابی نیا، ابراهیم کاظمی مقدم و مسعود یوسفی طنزپردازانی بودند که در این محفل آثارشان را برای حضار قرائت کردند. در فرصت‌های پیش آمده در خلال قرائت آثار، عباس احمدی کتاب «مستطاب قمپز» را که برگزیده آثار ارائه شده در این محفل را در بر می‌گیرد معرفی کرد و خبر از برگزاری بخش طنز جشنواره «شعر انقلاب» در قم داد.

پایان بخش قمپز سی‌اُم نیز برش کیک ۳۰ ماهگی قمپز و تقدیر از صاحبان آثار برگزیده این نوبت از محفل قمپز بود. حسن معارف‌وند، محمد حسین علیان و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی برگزیدگان محفل قمپز سی‌اُم جوایز خود را که یک جلد کتاب «مستطاب قمپز» و جایزه نقدی بود از دست مسئولان حاضر در سالن دریافت کردند. همچنین کیک تولد قمپز با حضور احمد کتابدار طنزپرداز پیشکسوت و مجری رادیو، علیرضا طباطبایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، عطاءالدین قاسمی مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری قم ، مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم و محمد صادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری استان یزد، برش خورد. این محفل به همت حوزه هنری استان قم و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر