menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جدیدترین کاریکلماتورهای ابوالقاسم صلح جو در چاقوی تیغه مخملی منتشر شد+دانلود

جلد دوم کتاب الکترونیکی چاقوی تیغه مخملی در ۱۶۳ صفحه منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، جدیدترین کاریکلماتورهای ابوالقاسم صلح جو (پیرسوک) که از شهریور ۹۳ تا مرداد ۹۵ در سایت شیرین طنز منتشر شده بود در جلد دوم کتاب چاقوی تیغه مخملی در ۱۶۳ صفحه توسط پایگاه خبری شیرین طنز منتشر شد.

جلد اول کتاب الکترونیکی چاقوی تیغه مخملی شامل ۲۰ صفحه نیز در شهریور ماه ۹۳ توسط سایت شیرین طنز منتشر شده بود که با استقبال علاقه مندان به طنز و کاریکلماتور همراه بود.

ابوالقاسم صلح جو پیرسوک

ابوالقاسم صلح جو خود را اینگونه معرفی می کند :

اینجانب ابولقاسم صلح جو ، مهندس راه و ساختمان و مدرس باز نشسته آموزش و پرورش هستم و از سال هزاروسیصدوچهل و پنج با نگارش لطیفه ، داستان های کوتاه طنز، مقالات طنز و بویژه طراحی جدول های کلمات متقاطع فکاهی و جدی در نشریات طنزوفکاهی ومجله جدول کتیبه زیر نام های مستعاری چون : موج، دست انداز، پیرسوک، پلاچ ، بختاله ، قّره تراق ، کلوچه مسقطی ، چلک مسّه و خر موج نو همکاری داشته ام .

من در بیست و سوم مرداد ماه یکهزاروسیصدوسی ، از در ورودی این زندگی مجازی به شهر راز ، شیراز وارد شده ام ، ولی نمیدانم در چه زمانی ، برای ورود به زندگی حقیقی، از در خروجی این زندگی مجازی خارج شده و متولد میشوم ، اگر به تناسخ باور داشتم ، حتما برای آمدن به این دنیای مجازی ، جنینی را انتخاب می کردم که بتوانم در زندگی، استاد پرویز شاپور را تکرار کنم …

علاقه مندان می توانند جلد اول و دوم کتاب چاقوی تیغه مخملی را به صورت رایگان در لینک های زیر دانلود کنند :

دانلود جلد اول چاقوی تیغه مخملی

دانلود جلد دوم چاقوی تیغه مخملی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر