menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

علیرضا خمسه

جای لبخند بر روی صورت مردم!

علیرضا خمسه بازیگر طناز سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه جای لبخند بر روی صورت مردم خالی است، گفت: وظیفه مسوولان فرهنگی است که بار دیگر لبخند را احیا کنند. به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، علیرضا خمسه در حاشیه ویژه برنامه لبخند تهران در فرهنگسرای اندیشه با اشاره به تاکید فراوان فرهنگ ایرانی اسلامی بر شاد زیستن اظهار کرد: پیامبر مهربانی یکی از نشانه های مومن را روی خوش می داند.

علیرضا خمسه

خمسه افزود: حدیث دیگری هم داریم با این مضمون که کافر خوشرو نزد خدا از مومن ترشرو بهتر است و در ادبیات فارسی به فراوانی با این مضمون برمی خوریم. وی ادامه داد: جای لبخند بر روی صورت مردم خالی است و این وظیفه مسوولان فرهنگی است که بار دیگر لبخند را احیا کنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی سه گانه «پایتخت» گفت: لبخند زدن و خندیدن یک رفتار اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی است که همه مکاتب علمی و مذهبی به آن تاکید کرده اند. خمسه بیان کرد: خندیدن و لبخندزدن به ویژه برای مردمی که در کلانشهرها زندگی می کنند و همیشه با استرس های مختلف و مشکلات پیرامونی بیشتری مواجه هستند، اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: ما طنزپردازان بزرگی در ایران داریم و به همین دلیل دیدن چهره های عبوس و کاسته شدن از لبخند و خندیدن تعجب برانگیز است. بازیگر فیلم «بیست» اظهار کرد: به عقیده من، ویژه برنامه طنز لبخند تهران مخاطبان بسیاری را جذب می کند، باید تلنگری باشد برای همه مسوولان فرهنگی تا برای تولید کارهای فاخر به ویژه در حوزه طنز دست به کار شوند.

خمسه

خمسه با تقدیر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای اجرای ویژه برنامه لبخند تهران گفت: از حضور در این برنامه فاخر بسیار خوشحالم؛ برنامه ای که نه تنها لبخند مخاطب برای لحظه ای در آن متوقف نمی شد، بلکه سراسر آموزش غیرمستقیم است. آیین اختتامیه ویژه برنامه طنز لبخند تهران با اجرای شهرام شکیبا و حضور طنزپردازان سرشناس روزهای پنجم و ششم تیرماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر