menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

افتتاح شبکه نسیم

تکنولوژی و اتفاقات جدید روز دنیا در برنامه طنز بی سیم

برنامه تلویزیونی «بی‌سیم» با زبانی طنز و ضرب‌آهنگی سریع، فناوری و اتفاقات جدید روز دنیا را در حوزه توسعه تکنولوژی به چالش می‌کشد.

به گزارش شیرین طنز، عبدالله روا مجری برنامه تلویزیونی «بی‌سیم» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این برنامه تلویزیونی گفت: «بی‌سیم» از جمله برنامه‌هایی است که با موضوع تکنولوژی که با زبان طنز، پیشرفت روز دنیا را به چالش می‌کشد.

وی ادامه داد: «بی‌سیم» طنزی دلنشین است که با ریتمی تند به موضوع فناوری و جذب مخاطب در این عرصه می‌پردازد.

روا در خصوص اجرای بخش نمایشی کیوان ساکت بیان کرد: در واقع مجری این برنامه با بررسی مسائل مختلف خیلی ساده به کمک تلفن همراه خود با سناریویی روبرو است که اجرا و فضای برنامه «بی‌سیم» را جذاب‌تر می‌کند.

وی در مورد حضورش در برنامه «بی‌سیم» و اجرای متفاوت در قسمتی از این برنامه تلویزیونی توضیح داد: در بخش اتاق فکر که با آرمین قاسم‌زاده تهیه‌کننده، صحبت می‌کردیم به اینجا رسیدیم که در «بی‌سیم» بحث شوخی با تکنولوژی را داشته باشیم. در اصل برنامه «بی‌سیم» برنامه بچه درس‌خوان‌های جامعه است و همه مهندس، کارشناس و یا نابغه علم روز هستند و من قرار است در هر برنامه به فراخور محوریت همان روز سر شوخی را با علم تکنولوژی باز کنم.

مجری برنامه تلویزیونی «فرش سپید» افزود: ما خیلی راحت‌تر می‌توانسیتم «بی‌سیم» را با توجه به موضوعات هر فصل با یک گفتگو بین مجری و کارشناس تمام کنیم؛ اما این برنامه سوای اتاق فکر خلاق، صاحب‌نظران و کارشناسانی دارد که فناوری روز را بررسی و با تحلیل ژورنالیستی و طنز خود «بی‌سیم» را جذاب و دلنشین‌تر می‌کنند.

روا در پایان به عنوان برنامه اشاره کرد و گفت: «بی‌سیم» در واقع اتفاقی است که روز به روز با پیشرفت تکنولوژی در جهان رخ می‌دهد و اگر نگاهی به تاریخ ورود فناوری داشته باشیم، می‌بینیم که تمام وسایل روز دنیا تلفن، رایانه و هرآنچه که زمانی با سیم کار می‌کرد، در حال حاضر تغییر کرده و به سمت بی‌سیم بودن پیش می‌رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر