menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شیراز

تولید فیلم طنز تلویزیونی «خونه پا» در شیراز

فیلم تلویزیونی «خونه پا» با حضور بازیگران استان فارس برای پخش در شبکه‌های سراسری در شهر شیراز تولید می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، «سعید مرادی» تهیه کننده این فیلم تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: طرح تولید فیلم «خونه پا» دو ماه قبل تصویب و پس از طی مراحل کار، از 20 روز گذشته پیش تولید این سریال در شهر شیراز آغاز شده است.

وی افزود: فیلم نامه این طرح در سه مرحله بازنویسی و تایید شد که مرحله فیلم برداری و تولید این فیلم در شهر شیراز درحال انجام است. مرادی اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تصویربرداری این فیلم در 20 روز انجام می شود که تدوین، صداگذاری و موسیقی این فیلم نیز به طور همزمان انجام می شود.

شیراز

تهیه کننده فیلم تلویزیونی خونه پا اضافه کرد: فیلم تلویزیونی خونه پا به سفارش صدا و سیمای مرکز فارس تولید و در ایام نوروز از شبکه شما و یک سیما پخش خواهد شد. او ادامه داد: داستان این فیلم صداقت بین انسان ها را با بیانی ساده در فضای طنز و فرح بخش نمایش می دهد که امیدواریم این فیلم اثر فاخر و در خور شان بخش فرهنگ استان فارس و شهرشیراز باشد.

فیلم تلویزیونی «خونه پا» به کارگردانی و نویسندگی ایمان افشاریان و بازی مهدی فقیه، زهرا سعیدی، امیر غفارمنش، سینا رازانی، سلمان فرخنده، مسعود شریف و سوده شرحی در شهر شیراز تولید می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر