menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

موقعیت های طنز در فیلم جدی

میلاد کی مرام در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در خصوص حضورش در جشنواره فیلم سی و دوم گفت: با 2 فیلم سینمایی «برف»، «خط ویژه» جشنواره آمدم.

کی مرام در پاسخ به این سوال که کار در فیلم های کارگردانان کار اولی چه تفاوتی با کار در فیلم های کارگردانان با سابقه دارد گفت:

نمی توان به طور مطلق درباره آن حرف زد یک وقت هایی خوب است و یک وقت هایی بسیار سخت است؛کارکردن با فیلم اولی ها هم می تواند اتفاق نو و خوبی باشد و هم می تواند اتفاق بدی باشد. آدم هایی هستند که یک بودجه میلیاردی به دستشان رسیده است و میخواهند با آن فیلم بسازند، هیچ فیلمی در زندگیشان نساخته اند و آن وقت می آیند و فیلم سینمایی می سازند و فیلم اولی می شوند. کار کردن با این نوع کارگردان ها بسیار سخت است. اما برخی فیلم اولیها هم با خلاقیت ویژه ای ساخته می شوندد که حضور در آنها لذتبخش است.

بازیگر فیلم سینمایی «ملکه» در خصوص بازی در دو «فیلم برف» و «خط ویژه» گفت: خط ویژه را با مردم دیدم ولی برف را ندیدم. استقبال عجیبی از خط ویژه شد. این فیلم را دوست داشتم چون مردم استقبال خوبی از آن کردند. در هر سینمایی که فیلم را در کنار مردم دیدیم، از آن استقبال خوبی کردند.

وی در ادامه افزود: من خودم همیشه منتقد کارهایم هستم،اما چون این فیلم گروهی بود و همه در آن صمیمی و هم سن و سال بودیم فکر می کنم توانستیم کار خوبی را از آب در بیاوریم.

کی مرام در خصوص فیلم سینمایی «خط ویژه» گفت: به این دلیل از خط ویژه استقبال شد که حرف دل مردم است و از همه مهمتر فیلم، داستان دارد. این فیلم بر خلاف خیلی از فیلم های سینمایی دیگر، که فضای خسته کننده ای دارد، فضایی خسته کننده ای ندارد.

میلاد کی مرام

وی در ادامه افزود: فیلم در نهایت جدی بودن، موقعیت های طنزی به وجود می آورد که باعث خنده می شود. وقتی در یک موقعیت جدی بتوانی یک فضای طنز به وجود بیاوری و این فضای طنز هم جواب دهد و بتواند مردم را به خنده بیاورد یعنی کارت را درست انجام داده ای .

کی مرام در پاسخ به این سوال که چرا بازی در یکی از نقش های فیلم سینمایی «خط ویژه» را پذیرفته است؟ گفت: من اصولا عاشق بازی در کاراکتر های متفاوت هستم به همین دلیل این نقش چون با نقش های قبلی ام متفاوت بود و فیلمنامه متفاوتی نیز داشت، آن را دوست داشتم و بازی در آن را پذیرفتم.

بازیگر فیلم سینمایی «برف» درپاسخ به این سوال که میان فیلم هایی که تا کنون دیده است کدام یک را دوست داشت؟ گفت: در میان فیلم هایی که دیده ام «خط ویژه» را دوست داشتم نه به دلیل اینکه خودم در آن بازی داشتم بلکه به دلیل اینکه حس میکنم مخاطبان بیشتر با آن ارتباط برقرار کردند. بازی متفاوتی از حامد بهداد در فیلم «زندگی جای دیگری است»، هم دیدم که برایم قابل توجه بود.

کی مرام در خصوص تقابل فیلم سازان فیلم اولی و جوان در کنار فیلمسازان با تجربه و پر کار گفت: نمی توان به طور خاص در این مورد نظری داد چون ممکن است یک کارگردان با تجربه نتوانسته باشد فیلم خوبی از آب در بیاورد اما یک کارگردان با تجربه ساخت دو فیلم، بتواند فیلم های خوش ساختی داشته باشد.

وی در خصوص نو شدن نسل کارگردانان گفت: هر چند سال یک بار که به نظر من حدود ده سال است بازیگران و کارگردانان جدیدی به سینما اضافه می شوند و این اتفاق خوبی است خیلی خوب است که ما نیروی جدید و جوان داشته باشیم. البته بهتر است بگوییم ترکیب این دو تا بهتر است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم در جشنواره شایسته سالاری شود. به اسم تاکید نداشته باشیم . به یاد دارم که در جشنواره سال گذشته یک فیلم وجود داشت به نام «تنهای تنهای تنها» این فیلم در مرکز بوشهر ساخته شده بود یک روایت ساده اما جذاب و بسیار فیلم شریفی بود . اگر در سینمای ما و به خصوص در جشنواره فیلم فجر، شایسته سالاری اتفاق بیافتد بسیار خوب است.
کی مرام در انتها درباره نحوه برگزاری جشنواره سی و دوم گفت: تا به حال احساس می کنم همه چیز به خوبی برگزار شده است. امیدوارم تا انتها نیز شاهد برگزاری یک جشنواره خوب باشیم.

منبع : تسنیم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر