menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تندیس قلم زرین بخش عکس نهمین جشنواره طنز سوره به مردان کوچک رسید

با برگزاری نهمین جشنواره ملی طنز سوره، تندیس قلم زرین بخش عکس به هنرمند زنجانی رسید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، نهمین جشنواره ملی طنز سوره با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای جوان، و ترویج و معرفی طنز فخیم برگزار شد.

این جشنواره در بخش‌های نثر، نظم، داستان کوتاه، مقالات پژوهشی، عکس، کاریکاتور، استند آپ کمدی (مکتوب یا تصویری) در موضوع آزاد و ویژه با عنوان چالش‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

پس از پایان مهلت فراخوان، برگزاری جشنواره و معرفی برگزیدگان، جایزه ویژه هیأت داوران و تندیس قلم زرین و دیپلم افتخار در بخش عکس به “حمید رضا بازرگانی” برای اثر (مردان کوچک) از زنجان اهدا شد .

همچنین لوح تقدیر رتبه­ سوم به «جواد عسکراوغلی» برای اثر «توهم» از آذربایجان غربی و لوح تقدیر رتبه­ دوم به «داود ایزدپناه» برای اثر «کم بارشی و کم آبی» از کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

در بخش نثر نیز لوح تقدیر رتبه دوم به «اکبر نیتی» برای اثر ( اگر شبکه‌های اجتماعی بود…) از زنجان و همچنین لوح تقدیر رتبه­ سوم به«احسان ملایی» برای اثر «گالری پلانکتون‌ها» از خوزستان اهدا شد.

لازم به ذکر است، حمیدرضا بازرگانی عکاس زنجانی یکی از هنرمندان فعال در این عرصه است که تا کنون علاوه بر کسب جوایز مختلف در جشنواره‌های متعدد، اقدام به برگزاری کلاس‌های عکاسی و همچنین نمایشگاه عکس انفرادی نیز کرده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر