menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اصفهان لهجه

تفاهم‌نامه طنز اصفهان امضاء می شود

رئیس انجمن تئاتر و هنرهای نمایشی استان اصفهان با اشاره برگزاری جشنواره “اردیبهشت تئاتر اصفهان” در روز ۲۹ اردیبهشت گفت: در این روز تفاهم‌نامه طنز اصفهان با حضور معاون وزیر ارشاد امضاء می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، هوشنگ جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره “اردیبهشت تئاتر اصفهان” اظهار داشت: ویژه‌برنامه “اردیبهشت تئاتر اصفهان” روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر استان اصفهان در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای تئاتر “از نو شکفتن” به کارگردانی جهانبخش سلطانی ویژه هنرمندان از مهم‌ترین برنامه‌های جشنواره “اردیبهشت تئاتر اصفهان” در روز جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) است.

رئیس انجمن تئاتر و هنرهای نمایشی استان اصفهان با بیان اینکه در این ویژه‌برنامه از خانواده شهدای تئاتر اصفهان تجلیل می‌شود، تصریح کرد: در این برنامه از پیشکسوتان، بازیگران و عوامل فنی گروه‌های مختلف تئاتر استان تجلیل می‌شود.

وی از امضای تفاهم‌نامه طنز اصفهان خبر داد و بیان کرد: این تفاهم‌نامه توسط معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری اصفهان و مدیرکل ارشاد استان امضا خواهد شد که هدف از امضای این تفاهم‌نامه حمایت از چاپ کتاب‌های طنز، نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی طنز و هنرمندان فعال در این سبک از تئاتر است.

جمشیدیان با بیان اینکه ما به‌دنبال آشتی مردم اصفهان با تئاتر هستیم، خاطرنشان کرد: انجمن تئاتر و هنرهای نمایشی استان اصفهان به دنبال ایجاد امنیت روانی و روحی برای هنرمندان تئاتر استان است که در حال حاضر مشکل تهیه‌کننده برای گروه‌های نمایشی رفع شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر