menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تمام نخ

ترجمه کتاب طنز «تمام نخ» بزودی وارد بازار می شود

ترجمه کتاب «تمام نخ» نوشته شل سیلورستاین به زودی توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر چشمه، کتاب «تمام نخ» نوشته شل سیلورستاین نویسنده بین‌المللی کودک و نوجوان به زودی با ترجمه بهرنگ رجبی توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر می شود. این کتاب در قالب یکی از عناوین کتاب های طنز مجموعه «جهان تازه دم» این ناشر چاپ خواهد شد.

پیش از این ۷ کتاب دیگر از جمله «دَری وَری»، «کتاب‌فروش خیابان ادوارد براون»، «گوزن و گوسفند در سرزمین عجایب» و… در بخش «جهان تازه‌دم» منتشر شده‌اند. کتاب «تمام نخ» ۱۶ قطعه طنزگونه از نوشته های شل سیلورستاین نویسنده کودک و نوجوان را، برای مخاطبان بزرگسال در بر می‌گیرد.

تمام نخ

این کتاب با این پشت جلد چاپ می‌شود: شِل سیلوِرستاین فقط طراح و نویسنده‌ کتاب‌های کودکان نبود. خرواری هم شعر و ترانه گفته، فیلم‌نامه و نمایش‌نامه نوشته، آهنگ ساخته و خوانندگی کرده، و قطعاتی بانمک و نبوغ‌آمیز هم نوشته برای اجراهایی جمع‌وجور. این کتاب گزیده‌ای‌ است از همین قطعات. قایقی خیالی دارد غرق می‌شود و مرد باید برای نجات یافتن، بین به دریا انداختن مادرش و زنش یکی را انتخاب کند؛ پسر خانواده‌ای رفته توی دست‌شویی و بدون هیچ توضیحی بیرون نمی‌آید و همه را عاصی کرده؛ زنی گیر فروشنده‌ای سمج افتاده که اصرار دارد دیگر نیازی به صحبت کردن نیست و می‌شود برای همه‌ حرف‌ها تابلوهایی طراحی کرد و نشان داد. آدم‌های این قطعات خیلی زود می‌افتند به دل تجربه‌هایی ناآشنا که گریزی ازشان نیست، و بعضی‌ وقت‌ها نجات می‌یابند، اما بعضی ‌وقت‌ها هم نه.

این کتاب تا چندی دیگر منتشر می شود.
صادق وفایی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر