menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تا ۱۵ اسفند آثار خود را به دومین جشنواره شعر طنز اراک ارسال کنید

دومین جشنواره ملی شعر طنز اراک همزمان با جشنواره ملی داستان کوتاه طنز برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، حمید حسنی، دبیر دومین جشنواره ملی شعر طنز اراک در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره ادبی گفت: دومین جشنواره ملی شعر طنز اراک همزمان با جشنواره ملی داستان کوتاه طنز توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهر اراک برگزار می شود. افراد علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پانزدهم اسفند ماه سال جاری به آدرس دبیرخانه این جشنواره ادبی ارسال کنند.

وی افزود: تفاوت دومین دوره جشنواره ملی شعر طنز اراک با دوره قبلی آن، این است که در این دوره رقم جایزه افزایش پیدا کرده است. شعرهای ارسالی می توانند در هر قالبی سروده شده باشد و برای آن قالب شعری خاصی درنظر نگرفته ایم. این سروده ها باید درباره موضوعات شهری مانند کالبد شهری و شهروند، ترافیک، ایمنی و آتش نشانی، فضای سبز شهری، مسائل محیط زیست شهری چون آلودگی هوا، مدیریت پسماند و تفکیک زباله، پرداخت عوارض، فرهنگ آپارتمان نشینی و حقوق شهروندی سروده شده باشد.

دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک در خصوص انحصاری بودن موضوعات این جشنواره به مسائل مربوط به شهرداری اظهار داشت: موضوعات شعرهای ارسالی به دومین جشنواره ملی شعر طنز اراک تنها به مسائل شهری اختصاص ندارد، بلکه در کنار آن به مسئله آسیب های اجتماعی و فضای مجازی نیز در این جشنواره توجه می شود. زمان برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر