menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بهترین بازیگر نوروز ۹۳

با قطعی شدن سریال های نوروزی شبکه های مختلف سیما، گمانه زنی ها برای انتخاب بهترین ها شروع شده است. بهترین بازیگر نوروز امسال به احتمال زیاد از بین گزینه های محسن تنابنده و احمد مهرانفر برای «پایتخت ۳»، امین حیایی برای «خوب، بد، زشت»، هومن برق نورد برای «روزهای بد به در» و علی صادقی برای ما فرشته نیستیم» انتخاب خواهد شد.

تنابنده، مهران فر/ پایتخت ۳/ شبکه یک

درباره نقش: یکی از موفق ترین زوج های موفق این چند سال تلویزیون با همکاری محسن تنابنده و احمد مهران فر رقم خورده. بازیگرانی که پیش از این جایگاه چندانی میان مخاطبان تلویزیونی نداشتند اما با نقش نقی و ارسطو جای خود را در دل آنها باز کردند. با توجه به اینکه دو فصل سریال روی آنتن رفته و هر دو بار هم بیننده زیادی داشته، از حالا می توان تداوم این محبوبیت و موفقیت را پیش بینی کرد. داستانس ری سوم سریال از شب عروسی ارسطو و افسردگی ناشی از بیکاری نقی شروع می شود اما فارغ از کشش های دراماتیک و روند قصه، بینندگان زیادی منتظر بده بستان های این زوج هستند.

سابقه نوروزی: نام تنابنده و مهران فر با فصل اول پایتخت در نوروز ۹۰ سر زبان ها افتاد و این سریال تبدیل به شناسنامه کاری شان شد. نوروز ۹۲ سری دوم سریال روی آنتن رفت و به خاطر موفقیت سریال، نقش آنها هم بیش از پیش به چشم آمد.

موقعیت شبکه: شبکه یک هر وقت کاری خوب روی آنتن فرستاده، به خوبی دیده شده. این شبکه به خاطر سبقه اش بعد از شبکه سه موقعیت بهتری نسبت به دیگر رقیبان دارد؛ همانطور که دو فصل قبلی «پایتخت» پرمخاطب بود.

کارگردان: عنوان بهترین کارگردان چند سال اخیر تلویزیون متعلق به سیروس مقدم است؛ آن هم با فاصله بسیار. مقدم به خوبی رگ مخاطب در دستش است و با سرعت بالا اثری با کیفیت تحویل می دهد. او غیر از مجموعه های «پایتخت»، سریال های «پیامک از دیار باقی»، «چار دیواری» و «چک برگشتی» را برای ایام نوروز کارگردانی کرده که از قضا همگی پرمخاسب بوده اند.

امین حیایی/ خوب، بد، زشت/ شبکه دو

درباره نقش: حیایی در این سریال قرار است نقش یک جوان جنوب شهری شرور را داشته باشد. البته از آن دسته شرورهایی که حساسیت زیادی روی حق و ناحق شدن و مسائل ناموسی دارد و حالا برای اینکه بتواند به دختر مورد علاقه اش برسد سعی می کند خودش را اصلاح کند. ماینطور که به نظر می رسد نقش حیایی در این سریال شباهت زیادی به نقش هایش در «کما»، «شیش و بش» و «ساخت ایران» دارد.

سابقه نوروزی: «خوب، بد، زشت» اولین سریال مناسبتی و نوروزی امین حیایی است.

موقعیت شبکه: شبکه دو از آنجایی که معمولا به عنوان شبکه کودک و نوجوان شناخته می شود، سریال هایش هم به نسبت شبکه های یک و سه، شانس کمتری برای دیده شدن دارند. در سال های اخیر، این شبکه معمولا زمان پخش «کلاه قرمزی» عمده مخاطبان را به سمت خودش جلب می کرد و سریال هایش مخاطب چندانی نداشتند. البته سال گذشته به دلیل حضور مرضیه برومند و سریال «آب پریا» مخاطبان به نسبت خوبی پیدا کرد ولی باز هم به حد مخاطبان دو شبکه دیگر نرسید.

کارگردان: منوچهر هادی به خاطر سابقه خوب ساخت فیلم های «یکی می خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری است» و سریال «خداحافظ بچه»، احتمالا در این سریالش هم رد پای خوبی از خودش به جا می گذارد. بعید به نظر می رسد حتی نقش جوان شرور سریال هادی، تکرار کارهای قبلی حیایی باشد. بنابراین حیایی شانس خوبی برای تبدیل شدن به ستاره نوروزی دارد، البته باید دید سایر بازیگران در سایر سریال ها چه وضعیتی دارند.

هومن برق نورد/ روزهای بد به در/ شبکه سه

درباره نقش: هومن برق نورد اولین بازیگری بود که برای سریال «روزهای بد به در» سعید آقاخانی انتخاب شد. او در این فیلم نقش «پرویز»، برادر بزرگ خانواده سرایدار مدرسه را بازی می کند و بیژن بنفشه خواه و محمدرضا شیرخانلو هم برادران او هستند. از آنجا که فیلمنامه این سریال را برزو نیک نژاد نوشته و پیش از این هم قرار بود محمد حسین لطیفی آن را بسازد، به نظر می رسد کار شباهت زیادی به کمدی «دودکش» داشته باشد. بنابراین درست و حسابی نمی شود گفت کدام یک از بازیگرانس ریال، ستارته اند اما از آنجایی که معمولات هومن برق نورد، خیلی خوب بازی را در دست می گیرد و همه جا رد پای خودش را می گذارد، می توان به موفقیت او در این سریال هم امیدوار بود.

سابقه نوروزی: اشک ها و لبخندها و چک برگشتی

موقعیت شبکه: باکس شبانگاهی نوروز شبکه سه عملا یکی از بهترین و پرمخاطب ترین باکس هاست و به خودی خود می تواند برگ برنده خوبی برای دیده شدن یک سریال باشد. طبیعتا یک سریال متوسط و معمولی هم در شبکه سه نسبت به سایر شبکه ها شانس بیشتری برای جذب مخاطب دارد.

کارگردان: سعید آقاخانی بعد از ساخت «دزد و پلیس» نشان داد که اگر بخواهد می تواند کمدی موفق بسازد اما بلافاصله بعد از آن با ساخت «خروس»، ذهنیت ها را نسبت به خودش تغییر داد. برخلاف «دزد و پلیس»، «خروس»، سریال موفقی نبود و حتی در جایگاه بدترین سریال رمضانی تلویزیون قرار گرفت. البته از آنجایی که برق نورد تجربه خوب همکاری با آقاخانی را داشته، می شود از این بابت هم روی موفقیت او امیدوار بود.

علی صادقی/ ما فرشته نیستیم/ شبکه پنج

درباره نقش: این روزها نیمی از تصویربرداری سریال نوروزی شبکه تهران انجام شده. «ما فرشته نیستیم» درباره چهار زندانی است که چون استحقاق بیشتری نسبت به دیگران داشته اند، در آستانه تعطیلات نوروزی با مرخصی شان موافقت می شود. علی صادقی نقش یکی از این چهار زندانی را بازی می کند که در مسابقه رالی دچار سانحه تصادف شده و به خاطر نداشتن دیه به زندان افتاده است. محمدرضا شریفی نیا، برزو ارجمند و گوهر خیراندیش دیگر زندانی هایی هستند که آزاد شده اند. این چهار نفر بر سر ماجرایی به هم می رسند و ماجراهای سریال اینگونه شکل می گیرد.

سابقه نوروزی: علی صادقی همچنان کمدین محبوبی است و به رغم تکرار نقش هایش باز هم طرفداران زیادی دارد. او نوروز ۸۹ «موج و صخره»، نوروز ۸۸ سریال «زن بابا» و سال ۸۷ «عید امسال» را روی آنتن داشت.

موقعیت شبکه: شبکه تهران در میان دیگر شبکه ها شانس کمتری برای دیده شدن دارد. معمولا کارگردان ها ترجیح می دهند سریال شان از شبکه ای دیگر روی آنتن برود. برای همین یک سریال باید واجد ویژگی های ممتازی باشد تا بتواند در گردونه رقابت باقی بماند.

کارگردان: «راز و نیاز»، «بی قرار» و «راز پنهان» اتفاق ویژه ای برای فلورا سام نبودند تا اینکه پخش «باغ سرهنگ» باعث شد بخش عمده ای از انتقادات به او کاسته شود. سام در میانه پخش این سریال کمدی، سراغ ساخت «ما فرشته نیستیم» رفت و با توجه به توفیق نسبی او می توان به موفقیت این سریال امید داشت.

بولتن نیوز

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر