menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

برگزیدگان هشتمین جشنواره تئاتر طنز تنگستان

هشتمین جشنواره تئاتر طنز تنگستان با حضور فرماندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و جمعی از مسئولان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از تنگستان، هیئت داوران هشتمین جشنواره تئاتر طنز تنگستان متشکل از مهدی جهان‌بخشان، محمد مظلومی و جوهر تنگستانی و ناظر داوری، یونس جعفری پس از بررسی ۷ اثر از شهرستان‌های تنگستان، دشتستان، دیلم، گناوه و دیر، نفرات برتر این جشنواره را اعلام کرد.

در بخش کارگردانی مقام نخست به دلیل ارائه کاری منسجم و موفق در ارتباط با تماشاگر به روح‌الله خدامی برای نمایش خواستگاری از دیلم رسید و حسن بحرانی برای نمایش مضحکه طبخ و طرب از آبپخش، مقام دوم و محسن زنده بودی برای نمایش ساعتی برای صفر از اهرم و محمدرضا ابراهیمی برای نمایش مجمع دیوانگان از دیر مقام سوم مشترک کارگردانی را کسب کردند.

در بخش نویسندگی هیئت داوران هیچ متن نمایشی را شایسته احراز مقام نخست ندانست؛ اما روح‌الله خدامی برای نمایش خواستگاری از دیلم حائز مقام دوم و طاهره گلچمن و مرضیه خلیفه برای نمایش آشی برای واسموس از اهرم و سید قاسم حسینی برای نمایش مجمع دیوانگان از دیر حائز رتبه سوم مشترک در این بخش شدند.

در بخش بازیگری زن مقام اول مشترک جشنواره طنز تنگستان به قمر غلامیان برای نمایش خواستگاری از دیلم و فرشته جمالی برای نمایش آشی برای واسموس از اهرم رسید. نشمین شمسی‌زاده و طاهره گلچمن مقام دوم مشترک و نجمه محمدی و فاطمه خرم آبادی مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در بخش بازیگری مرد مقام اول مشترک به بهادر رستگار برای نمایش خواستگاری و حسن بحرانی برای نمایش مضحکه طبخ و طرب تعلق گرفت. در این بخش مقام دوم مشترک به عبدالزهرا محمودی و عباس امید و مقام سوم مشترک به جواد فروزش، احسان عمرانی و عبدالرضا محمدی‌نژاد رسید.

هیئت داوران همچنین تندیس جشنواره و لوح سپاس را در بخش‌های اجرای گریم به سیاوش ایران پاک برای نمایش ساعتی برای صفر، طراحی نور به محسن زنده بودی برای نمایش ساعتی برای صفر، طراحی بروشور به احسان عمرانی برای نمایش آشی برای واسموس، طراحی صحنه به روح‌الله خدامی برای نمایش خواستگاری و طراحی لباس به سکینه بحرانی برای نمایش مضحکه طبخ و طرب اهدا کود.

این جشنواره به مدت چهار روز از ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر