menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انجمن کاریکاتور همدان

برگزاری کارگاه آموزشی کاریکاتور در ایلام

مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام از برگزاری کارگاه آموزشی کاریکاتور در مجتمع فرهنگ و هنری ارشاد شهر ایلام خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، محمود علی پور، مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، صبح (26 مهر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با حضور حمیدرضا مسیبی از اساتید برجسته حوزه کاریکاتور در این استان برپا می شود.

وی، با بیان اینکه حدود 25 نفر از هنرمندان بسیجی استان فعال در حوزه کاریکاتور و رسانه در این کارگاه آموزشی حضور دارند، ابراز کرد: کارگاه یک روزه در روز پنج شنبه در دو نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 2 تا 4 در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، یادآور شد: در پایان این دوره آموزشی به هنرمندان بسیجی شرکت‌کننده گواهینامه معتبر آموزشی از سوی سازمان بسیج هنرمندان اعطا می‌شود.

علی پور، ابراز کرد: تاکنون کارگاه‌های آموزشی توسط این نهاد برای هنرمندان ازجمله کارگاه‌های آموزشی شعر، عکس فیلم برگزارشده و در آینده‌ای نزدیک کارگاه آموزشی ادبیات داستانی برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این کارگاه‌های ارتقای سطح علمی و تجربه هنرمندان عضو بسیج هنرمندان استان و ترغیب و تشویق هنرمندان در راستای ارائه آثار فاخر و ارزشی به‌منظور ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر