menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جوک و لطیفه و خنده

برگزاری نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه طنز استان فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه طنز خبر داد و گفت: این جشنواره در نیمه دوم بهمن ماه امسال به میزبانی داراب برگزار می شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری شبستان از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس این خبر گفت: نخستین جشنواره استانی داستان کوتاه طنز با هدف ارتقاء فرهنگ داستان نویسی در سطح استان و بهره گیری از تجارب و اندیشه های ادیبان و هنرمندان و با همکاری و مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن ادبیات شهرزاد داراب برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه هر نویسنده می تواند حداکثر سه داستان به دبیرخانه جشنواره یاد شده ارسال کند، تصریح کرد: داستان های ارسالی هر چند از نظر موضوع آزاد است اما باید از نظر تقسیم بندی واجد جنبه های طنز باشد و قبلا نباید در سایر جشنواره ها مقامی را به دست آورده باشد.

دکتر مریدی حجم داستان های ارسالی را بین هزار تا چهار هزار کلمه اعلام داشت و افزود: آخرین مهلت ارسال آثار 30 آذرماه جاری تعیین شده است و نویسندگان می توانند آثار خود را در محیط word تایپ شده و به آدرس Sharzad dastan@gmail.com ایمیل و یا به آدرس داراب، میدان معلم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب پست کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار داشت: به داستان برگزیده اول پنج میلیون ریال، برگزیده دوم سه میلیون ریال، و برگزیده سوم 2 میلیون ریال و همچنین تندیس جشنواره و لوح تقدیر برای داستان های برگزیده و شایسته تقدیر همراه با هدایا تعلق می گیرد. وی در پایان رقابت طنازان داستان نویس به فارس و زمان برگزاری آیین اختتامیه جشنواره را نیمه دوم بهمن ماه سال جاری اعلام کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر