menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه رادیویی طنز سبقت آزاد رادیو جوان

برنامه ی طنز رادیویی “نوشدارو” با حضور علی زراندوز

تهیه کننده برنامه «نوشدارو» رادیو جوان از ویژگی های این مجله صوتی که به شیوه ای طنز به حوزه های مختلف سینمایی، فرهنگی، تکنولوژی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و تبلیغات می پردازد، سخن گفت.

به گزارش شیرین طنز، هادی مرادیان تهیه کننده برنامه «نوشدارو» در گفتگو با خبرنگار مهر به ویژگی های این برنامه رادیویی اشاره کرد و گفت: سردبیر این برنامه علی زراندوز است که سال ها سردبیری مجله «بچه ها گل آقا» را بر عهده داشت.

وی ادامه داد: در این برنامه جمعی از طنزپردازان گرد آمده اند و ویژگی این برنامه این است که تمامی کسانی که برنامه می نویسند خودشان هم متنشان را اجرا می کنند. تهیه کننده «نوشدارو» در توضیح آیتم ها و بخش های مختلف این برنامه طنز رادیویی عنوان کرد: ما تیمی از نویسندگان را داریم که در صفحات مختلف سینمایی، فرهنگی، تکنولوژی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و تبلیغات برنامه به کار مشغولند و متن می نویسند.

مرادیان با تشریح این صفحات گفت: در همه این بخش ها با حوزه های مختلف شوخی می شود به طور مثال در بخش تبلیغات ما با پیام های بازرگانی و آگهی های صداوسیما شوخی می کنیم و یا آیتمی با عنوان «دیوار نوشته» داریم که در آن لطیفه هایی را که در فضای مجازی منتشر شده است در برنامه می خوانیم.

این تهیه کننده برنامه های رادیویی در ادامه با اشاره به تغییرات این برنامه در مدت اخیر بیان کرد: با واکنش هایی که از مخاطبان گرفته ایم تغییراتی هم در برنامه داده شده است. به طور مثال ما در بخش سینمایی آیتمی داشتیم که در آن اظهار نظر مسئولان و سینماگران مطرح می شد اما هم اکنون این آیتم از بیان اظهار نظر به اجرای نمایشی تبدیل شده است چون مردم اجراهای نمایشی را بیشتر دوست دارند و با این تغییرات برنامه «نوشدارو» بیشتر به یک مجله صوتی و رادیویی تبدیل شده است.

وی درباره نقدهایی که در این برنامه با زبان طنز صورت می گیرد، عنوان کرد: نقدهای ما در حوزه ورزش و سینما کمی تندتر است و این دو حوزه بیشتر مورد نقد قرار می گیرند البته در صفحه سیاسی و اجتماعی هم به صورت غیرمستقیم نقدهایی داریم اما به هرحال با توجه به مسایلی که در حوزه ورزش و سینما وجود دارد و همچنین فضای برنامه ما این دو حوزه بیشتر مورد نقد ما هستند.

«نوشدارو» هر جمعه ساعت 18:30 از شبکه رادیو جوان موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز روی آنتن می رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر