menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه طنز شبکه آموزش در نوروز ۹۳

۱۰ قطعه مستند از کاریکاتورهای سال‌های گذشته هفته‌نامه گل آقا با موضوع وزرای دولت‌های قبل در ایام نوروز از شبکه آموزش پخش می‌شود.
آفتاب: رضا رفیع، شهرام شکیبا، رضا فیض و امیر قمیشی در هر قسمت از این مستندها به سراغ یکی از وزرای سابق می‌روند و حس و حال آن وزیر را در خصوص کاریکاتور جویا می‌شوند.

گل آقا

در نشست امروز با مدیران شبکه آموزش، شعار این شبکه در نوروز ۹۳ «آموزش تعطیل نیست» اعلام شد. نشست خبری رییس و قائم مقام شبکه آموزش برای معرفی برنامه‌های نوروزی این شبکه و سیاست‌گذاری برای تولیدات سال آینده آن امروز برگزار شد.

اسرافیل علمداری، قائم مقام شبکه آموزش در ابتدای این نشست خبری گفت: ویژه برنامه تحویل سال نوروز شبکه آموزش از ۲۰ روز پیش از نوروز آغاز شده است. این برنامه با عنوان «بیستِ بیست + ۷» که اشاره به همان ساعت تحویل سال است، هر روز در همین ساعت آغاز می‌شود و در روز پنجشنبه، ۲۹ اسفند نیز ویژه برنامه تحویل سال این شبکه به کارگردانی سید وحید حسینی از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به روی آنتن خواهد رفت.

آموزش

وی گفت: «رادیو هفت» در این روزها با آیتم‌های نوروزی به مدت سه ساعت پس از این ویژه برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

وی از جمله ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز را ، پخش ویژه برنامه های نوروزی شبکه های سیما در ۲۰ سال گذشته اعلام کرد و گفت فینالیست‌های دوره های گذشته برنامه قند پهلو در این ویژه برنامه حاظر خواهند شد و فینال این برنامه در ویژه برنامه تحویل سال شبکه آموزش برگزار خواهد شد.

منوچهر احترامی

نماهنگ‌های طنز از دیگر ویژه برنامه‌های این شبکه است، متن این نماهنگ‌ها اعلب اشعار شعرای بنام و طنزپردازی چون ابولقاسم حالت، ابوتراب جلیل و مرحوم منوچهر احترامی است.

ابوالقاسم حالت

شعر خوانی شاعران طنز پرداز – در ایام نوروز برنامه قند پهلو کماکان با همان فرم سابق در ۱۶ قسمت ۳۰ دقیقه ای ساخته و پخش خواهدشد و کارگردانی سری نوروزی این برنامه به عهد آقای قمیشی است.

قند پهلو

خانواده آقای پریشان از دیگر برنامه های این شبکه است که به کارگردانی حسین قناعت و حسین احمدی با طرحی از حسین محب اهری تولید و در ایام نوروز پخش خواهد شد. این برنامه که با همکاری شرکتی ژاپنی تولید شده است به آموزش راه‌های مقابله در برابر زلزله پرداخته است. برنامه «ترنم” از دیگر ویژه های نوروز است که در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه ای با محور فعالیت های استاد حاتم عسگری فراهانی موسیقی دان و ردیف شناس برجسته کشور تولید شده است .

خمسه

«رخ تو رخ» در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه ای به کارگردانی رضا حماسی و تهیه کنندگی رامین موسوی ملکی به گفتگوی طنزگونه با طنزپردازان و هنرپیشگان طنزپرداز سریال های سیما (مهران غفوریان، بیژن بنفشه خواه، محمد رضا هدایتی، رضا عطاران، بهنوش طباطبایی، علیرضا خمسه، نصر الله راداش) خواهد پرداخت.

نصر الله رادش

صبحی دیگر ویژه نوروز ۹۳ در قالب ۱۰ برنامه با ساختاری جدیدتر و به شکل زنده و پویا پخش خواهد. از برنامه های نو شبکه آموزش نیز میتوان به مشاعره ستاره ها اشاره کرد که در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای با حضور ستاره هایی نظیر میرطاهر مظلومی، افشین ذی نوری، رضا فیاضی، افسر اسدی، لیندا کینی، روشنک عجمیان، حدیث فولادوند، مهرداد شکرآبی و … از اول فروردین به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

مهران غفوریان

مستند علت ها به تهیه کنندگی حدادی در ۱۳ برنامه ۳۰ دقیقه ای به بحث پیرامون محیط زیست و طبیعت اطراف خواهد پرداخت. برنامه کودک گل آموز ویژه عید نوروز ساعت ۲:۳۰ در قالب ۱۳ برنامه – فرصت برابر برای کنکوری ها – دکتر سلام به صورت زنده و طبق روال معمول ادامه خواهد یافت.

بیژن بنفشه خواه

برنامه های تامینی ۸ فیلم سینمایی خارجی با محوریت آموزش و ۷ تله فیلم ایرانی – سریال خارجی لئوناردو داوینچی در ۱۳ قسمت در این نشست از دیگر برنامه های نوروزی شبکه آموزش اعلام شد.

آفتاب

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر