menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جمعه ایرانی جدید

برنامه رادیو جمعه رفتارهای نادرست اجتماعی را با زبان طنز به نقد می کشد

برنامه «رادیو جمعه» با بیان طنزگونه رفتارهای نادرست اجتماعی را روایت می‌کند.
به گزارش شیرین طنز، ساجد قدوسیان تهیه کننده و کارگردان رادیو جمعه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این برنامه رادیویی گفت: در برنامه رادیو جمعه همواره تلاش کردیم رفتارهای نادرست اجتماعی را با زبان طنز به نقد بکشیم. تیپ‌های برنامه هم برگرفته از افراد جامعه است البته با کمی غلو و چاشنی طنز. از آنجایی که مواردی همچون کلاهبرداری، رانت خواری، قاچاق و… از مسائل مورد تقبیح جامعه است شخصیت جدید ج.ض را به برنامه اضافه کردیم تا موارد این حوزه رو به نقد بکشیم.

وی ادامه داد: رادیو جمعه عنوان برنامه‌ای است که هر جمعه ساعت ۹ تا ۱۱ صبح از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود. این برنامه از اواخر آذرماه سال ۹۴ شروع به کار کرد و در طی کمتر از دو ماه توانست جای خود را میان مردم بازکرده و مورد وثوق قرار گیرد.

قدوسیان با اشاره به اینکه ماهیت اصلی این برنامه طنز است، تصریح کرد: «رادیو جمعه» از هیچ موسیقی و صدای آرشیوی استفاده نکرده و تمام مواد برنامه اعم از کلام، موسیقی باکلام و بی کلام، افکت، نمایش و… توسط هنرمندان برنامه تولید می‌شود و حدود ۴۰ هنرمند با این برنامه همکاری می‌کنند.

گفتنی است سایر عوامل این برنامه عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان:ساجد قدوسیان،

مجریان: ابوالفضل آقاخانی و نسیم رفیعی،

گروه موسیقی: مجتبی تیموری، محمد تیموری، حسن مصطفی پور، بابک خواجه نوری، محمد امامی، علی نقوی،

بازیگران:عباس محبی. هومن حاجی عبداللهی. فرانک رفیعی. مهدی صباغی. محمدرضا قلمبر. بهنام قربانی. علیرضا تابان. نسرین نخبه زارع. سارا جعفری. مارال حاجی زاده. محمود سالاروند. محسن دین محمد. شهریار حمزئیان. سعید سلطانی. حمیدرضا اللهیاری. آرش راسخ. مرتضی تبریزی. مهرداد امیررضایی. علی زکریایی. محمدرضا لبیب. حسین شمس. زهره کدخدازاده،

نویسندگان:حمید پارسا، معصومه پاکروان، سارا آقامحمدی، شیوا رمضانی، علیرضا دانش پژوه و…

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر