menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بازدید مدیر جدید رادیو ایران از برنامه ی طنز “کوی نشاط”

مدیر جدید رادیو ایران در استودیو تولید ضبط برنامه «کوی نشاط» حاضر شد و با ابراز امیدواری از روند رو به رشد جذب مخاطب توسط این برنامه، بر تلاش بیشتر برای دورنمای برنامه‌های طنز رادیو ایران تأکید کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، بهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو ایران با توجه به شناختی که از هنرمندان و بازیگران پیشکسوت «کوی نشاط» همچون محمدمهدی بهنام، مهدی صباغی، تورج نصر، اردشیر منظم و ناهید امیریان دارد در بازدیدی که از برنامه «کوی نشاط» داشت از حضور نسل جوان در برنامه‌های طنز استقبال کرد و حضور آنها را غنیمت دانست.

احمدپور ضمن تایید ترکیب تیم برنامه سازی اعم از بازیگری و کارگردانی و تهیه کنندگی، با اشاره به جوایزی که «کوی نشاط» تاکنون دریافت کرده به نویسندگی طنز هم اشاره کرد.

کوی نشاط رادیو ایران

وی روند این نوع نگارش را مناسب دانست و نسبت به جدیت بیشتر در حوزه نویسندگی طنز در رادیو ایران تاکید کرد. در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران رادیو ایران صورت گرفت، امیرعباس اشرف مسئول دفتر طنز رادیو ایران و تهیه کننده برنامه «کوی نشاط» گزارشی از روند تهیه و تولید این برنامه ارائه داد و به موضوع افزایش رو به رشد مخاطبان این برنامه اشاره کرد.

وی با اشاره به تلاش گروه موسیقی برنامه عنوان کرد: تمامی بخش‌های موسیقایی برنامه و حتی موسیقی فواصل مختلف آن، تولیدی گروه موسیقی ما بوده و این گروه با دقت ویژه بر روی کیفیت این آثار به تولید آن اهتمام می‌ورزند.

به گزارش مهر، «کوی نشاط» روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ صبح به مدت ۹۰ دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود. این برنامه با ساختارهای متنوع توانسته در جشنواره‌های مختلف اعم از جشنواره بین المللی رادیو، جشنواره نمایش‌های رادیویی و جشنواره «زیر چتر لبخند» عناوین اصلی از جمله تهیه کنندگی، صدابرداری و نویسندگی را از آن خود کند. تیم ۴۰ نفره این برنامه متشکل از افراد باتجربه و جوان هستند که همگی تحصیلکرده هنرهای نمایشی هستند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر