menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ایستگاه طنز و کارتون در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

ایستگاه طنز و کارتون در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، در غرفه ماهنامه خط خطی برقرار است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، ماهنامه طنز و کارتون خط خطی، امسال علاوه بر فعالیت‌های ویژه نشریه خود به عنوان یک رسانه تخصصی طنز از ظرفیت نمایشگاه مطبوعات و بازدیدکنندگان متنوعش، برای برخوردی متفاوت با مسائل سیاسی- اجتماعی از دریچه طنز و کارتون استفاده کرده است.

این غرفه با طراحی هواپیمایی متفاوت برای فرود در نمایشگاه، مسافرانی که مسیر لبخند را انتخاب کرده‌اند به مقصد می‌رساند.

خط خطی در نمایشگاه

بازدیدکنندگان این غرفه با هواپیمای خطوط خط‌خطی در فرودگاه طنز و کارتون جشنواره مطبوعات عکس خاطره‌انگیز می‌گیرند.

جایزه بازدیدکنندگانی که از گیت کنترل خنده هم بگذرند، چهره آنها توسط وحید جعفری یکی از بهترین کاریکاتوریست‌های چهره مطبوعاتی طراحی کاریکاتوری می شود.

از عصر دوشنبه هم ایستگاه طنز و کارتون میهمان چهره‌های طنزپردازی همچون سجاد افشاریان هنرمند کمدین استارت‌آپ، امیرمهدی ژوله طنزپردار و هنرمند کمدین استارت‌آپ، سروش صحت بازیگر، نویسنده و کارگردان طنز، علیرضا خمسه کمدین سرشناس، هومن حاج عبداللهی بازیگر و صداپیشه، محمدرضا علیمردانی بازیگر و صداپیشه و دیگر چهره‌های طنزپردازی کشور خواهد بود.

دیرین دیرین

در روز پنجشنبه هم نمایش انیمیشن‌های دوست‌داشتنی حیات وحش و دیرین دیرین با حضور علی درخشی برنامه ویژه این ایستگاه خواهد بود.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات از تاریخ ١٦ تا ٢٢ آبان ماه ٩٤ با حضور بیش از ٧٠٠ رسانه کشور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به بازدید از ایستگاه طنز و کارتون می‌توانند به ورودی اصلی شبستان غرفه ١٧٠ مراجعه کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر