menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اکبر عبدی در فیلم آدم برفی

اکبر عبدی یک کمدین کامل است

فیلم‌های “چارلی چاپلین” هم کمدی کامل نیستند اما “اکبر عبدی” یک کمدین کامل است.
“حسین محب اهری”، بازیگر سینما و تلوزیون، رسیدن به نقطه‌ی کمدی کامل را نه تنها در سینمای ایران بلکه در سینمای کامل جهان تاکنون دچار ضعف بسیاری دانست.
به گزارش شیرین طنز، حسین محب‌اهری در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: سینمای کمدی بسیار سینمای سختی است، عوامل سازنده فیلم کمدی به خصوص بازیگر و کارگردان به گذراندن دوره آموزشی زیاد احتیاج ندارند و باید ذهنیت کمدی بودن در وجودشان باشد و ذاتا نگاهشان کمدی باشد تا بتوانند تولیدقابل قبولی داشته باشند.

وی افزود: در این زمینه هم سینمای ایران و هم سینمای جهان واقعا فقیر هستند چرا که در یک فیلم کمدی مخاطب از زمانی که فیلم شروع می‌شود باید به مرور شروع به خندیدن کند و این خنده باید در تمام لحظات فیلم اتفاق بیفتد و تا انتها ادامه داشته باشد. محب اهری در ادامه گفت: ویژگی‌های سینمای کمدی در کشورها بستگی به فرهنگ آن کشور دارد و هر سرزمینی که فیلم‌های کمدی قوی‌تری داشته باشد شادتر هم هست.

وی اظهار داشت: حتی فیلم‌های لورل و هاردی و چارلی چاپلین هم کمدی کامل نیست چون قصد کامل فیلم خنداندن نیست و فقط در لحظاتی از فیلم است که مخاطب می‌خندد و این به خاطر اهداف خاص دیگری در درون فیلم گنجانده شده است. این بازیگر پیشکسوت تصریح کرد: “اکبر عبدی” در ایران نمونه‌ی خوبی برای یک بازیگر کمدی است و تا به حال بسیار قوی ظاهر شده است.

وی گفت:برای ساختن یک فیلم کمدی کامل مسئولان باید بازیگران طنز را تقویت کرده و ابزار و تکنیک‌های خاص را در آنها رشد بدهند و این موضوع بسایر سختی است که کمتر مسئولی به آن تن در می‌دهد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر