menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

داوود امیریان

اولین نشست عصرانه‌ای با یک نویسنده با حضور داوود امیریان برگزار می شود

اولین نشست از سری نشست‌های عصرانه‌ای با یک نویسنده روز شنبه ۶ آذر با حضور داود امیریان در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، اولین نشست از سری نشست‌های عصرانه‌ای با یک نویسنده به همت کانون هنروادبیات پایداری فرهنگسرای رسانه وشبکه های اجتماعی روز شنبه ششم آذر با حضور داود امیریان در این فرهنگسرا برگزار می شود.

در این نشست داود امیریان نویسنده کتاب گردان قاطرچی‌ها درکنار عزت‌الله الوندی نویسنده و منتقد و امیرمحمدعباس‌نژاد نویسنده وپژوهشگر به بحث و بررسی پیرامون آثارداستانی داود امیریان با محوریت رمان گردان قاطرچی‌ها می پردازند.

رمان «گردان قاطرچی‌ها» درباره یکی از گردان‌های تدارکاتی در جبهه هاست که در آن، تعدادی رزمنده با استفاده از چند قاطر، آذوقه و مهمات مورد نیاز گروهی از رزمندگان در بالای ارتفاعات کردستان را حمل می کنند. این رمان به موضوع جنگ از زاویه طنز نگاه کرده که همین موضوع باعث شده تا حدودی تصویر شاد و مفرح از حضور رزمندگان نوجوان در صحنه های مختلف جنگ برای خواننده نوجوان روایت شود.

این برنامه روز شنبه ۶ آذر از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان ناطق نوری، خیابان گل نبی، میدان قبا برگزار می شود.
صادق وفایی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر