menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب تاریخ مستطاب آمریکا

انیمیشن معرفی کتاب طنز تاریخ مستطاب آمریکا

انیمیشن معرفی کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» به قلم صادق کوشکی با زبانی طنز، به روایت تاریخ ایالات متحده آمریکا می پردازد توسط پویش مطالعاتی «روشنا» منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» به قلم صادق کوشکی با زبانی طنز و همراه کاریکاتورهایی از مازیار بیژنی، به روایت تاریخ ایالات متحده آمریکا می‌پردازد. این کتاب توسط «موسسه فرهنگی خاکریز ایمان و اندیشه» با همکاری «موسسه خیزش‌ نو» در حالی منتشر شده که عده ‌ای می ‌خواهند چهره واقعی و کریه آمریکا را بزک کرده و دشمنی دیرینه آن شیطان بزرگ با ملتهای مظلوم جهان را پنهان کنند.

کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» هم درباره خود آمریکایی‌ ها و تاریخ و فضای جامعه‌شان، هم در خصوص سیاست‌های آمریکا در قبال ایران و نیز در عرصه بین‌‌المللی سخن می‌گوید. خط سیر چیده شده در این کتاب برای روایت مرحله به مرحله تاریخ آمریکا، یک خط دقیق است که شاید بتوان آن را دربرگیرنده تمامی اتفاقات مهم تاریخ پرفراز و نشیب آمریکا دانست؛ اتفاقاتی که بسیاری از آن‌ها با تلاش آمریکایی‌ها در لابلای تاریخ دفن شده بودند و حالا دوباره با این کتاب به مخاطب ایرانی شناسانده می‌شوند. در کتاب حاضر، سعی شده تا پژوهش کاملی متکی بر منابع و اسناد معتبر موجود در خارج از جمهوری اسلامی صورت گیرد تا جای خرده گیری برای حامیان استکبار باقی نماند؛ لذا نویسنده از منابع غربی‌ها و حرف‌هایی که خودشان درباره آمریکا زده‌اند استفاده کرده، و در مورد سیاست‌های آمریکا در قبال ایران نیز بیشتر از منابع منتشر شده توسط وابستگان رژیم پهلوی بهره برده است.

انیمیشن این کتاب را در ادامه می بینید :




chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر