menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انجمن کاریکاتور همدان

انجمن کاریکاتور همدان تاسیس شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه انتخابات هیئت مدیره انجمن کاریکاتور همدان با حضور اعضای هیئت موسس و نمایندگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان ظهر امروز چهارشنبه در محل مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا برگزار و محمود نظری بعنوان رئیس انجمن، علی پاکنهاد بازرس، طاهر شعبانی منشی و اکبرتراب پور، دبیر و سعید دولتی بعنوان خزانه دار انتخاب شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان در حاشیه این جلسه درگفتگو با مهر ضمن بیان اینکه تاریخچه پدید آمدن کاریکاتور از انقلاب کبیر فرانسه شروع شده است، اظهار داشت : امروزه بسیاری از مسائل و گفته ها در غالب کاریکاتور در نشریات و روزنامه ها بیان می شود که البته بسیار تاثیر گذار است.

علی مرادی نور گفت: از آنجا که این هنر به نوعی اندیشه روز است افقی روشن و تفاسیر مختلفی را به همراه دارد بنابراین باید کاریکاتور بعنوان هنری پویا و عقبه ای پر اندیشته از چهارچوب مطبوعات خارج شده و به زندگی مردم کشیده شود .

انجمن کاریکاتور همدان

وی هدف از تاسیس این انجمن را ساماندهی و برنامه ریزی مناسب برای این قشر از هنرمندان دانست و افزود : فعالیت های این انجمن باید به نحوی مدیریت شوند که فرا ملی شده و محدود به استان و شهر همدان نباشند تا بتوانند در سطوح ملی و بین المللی نیز مطرح شود.

وی اضافه کرد: باید از کلیشه کاری در این زمینه نیز پرهیز شود.

مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر