menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

“ویژه برنامه های طنز” تابستان و ماه رمضان

نشست خبری اعلام برنامه‌های شبکه‌های سیما در تابستان ۹۳ یکشنبه ۱۱ خرداد با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه در سالن نشست‌های سیما برگزار شد.

مجید زین العابدین در این نشست، درخصوص ویژه برنامه‌های تابستان و ماه رمضان شبکه‌های سیما گفت: تابستان ۹۳ و ماه رمضان دارای ویژگی‌های مختلفی برای سیما محسوب می‌شود به این دلیل که آغاز تابستان همراه با ماه مبارک رمضان و پایان آن دهه کرامت است.

وی افزود: سیمای رسانه ملی برای این مناسبت‌ها راهبرد کلی در نظر گرفته است که شعار آن «فرهنگ دینی، نشاط و سلامت اجتماعی و پویایی اقتصادی» است.

زین‌العابدین اضافه کرد: برنامه‌های سیما در این ایام موضوعات افزایش سطح دانش عمومی،‌ عفاف و حجاب، مدیریت مصرف، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی، ترویج اخلاق فردی و اجتماعی، بازگشت مناسک اخلاقی، جمعیت، تقویت و نشاط اجتماعی، خانواده و زنان و … است که برای شبکه‌های مختلف سیما درنظر گرفته شده است.

سیروس مقدم

مدیر شبکه سه سیما درباره سریال‌های ماه مبارک رمضان تصریح کرد: سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم از شبکه یک سیما پخش می‌شود و شبکه دو سیما پخش سریال «فاخته» محمود معظمی برای گروه سنی نوجوان را در دستور کاری خود دارد و از میان سریال‌های «هفت سنگ» علیرضا بذرافشان و «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت برای پخش از شبکه سه سیما یکی انتخاب و به پخش در ایام ماه رمضان می‌رسد.

سریال هفت سنگ

وی با اشاره به اینکه امسال سیاست کاهش تعداد سریال‌ها را در ماه رمضان داریم گفت: این سسیاست را در پیش گرفته‌ایم تا تولیداتمان بهتر دیده شوند و مخاطبان نیز تمرکز بیشتری در شرکت در برنامه‌های مذهبی و عبادی داشته باشند.

وی گفت: برنامه‌های افطار در شبکه‌های سیما شامل «شهر باران» از شبکه یک سیما و «ماه عسل»‌ با اجرای احسان علیخانی از شبکه سوم و «ضیافت» شبکه قرآن است که در هنگام لحظات ملکوتی اذان مغرب روی آنتن می‌رود.

زین‌العابدین اضافه کرد: برنامه سحرگاهی «ماه خدا» را حسن سلطانی در شبکه یک اجرا می‌کند و در شبکه دو سیما شاهد برنامه «سحر اولی‌ها» هستیم و شبکه قرآن «نسیم اجابت» را در هنگام سحر پخش می‌کند.

مدیر شبکه سه سیما یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته شاهد برنامه‌های سخنرانی و برنامه های قرآنی و معارفی از شبکه‌های اول تا تهران، جام جم و قرآن هستیم تا مطابق با شورای معارف سیما برنامه‌ها پس از ابلاغ پخش شوند.

وی در ادامه این نشست گفت: : بعداز ماه مبارک رمضان ۸ الی ۹ سریال جدید برای پخش در نظر گرفته شده است. شبکه یک سیما «معراجی‌ها» و سریال «معمای شاه» را در دستور پخش دارد.

شبکه دو نیز سریال «دولت مخفی» راما قویدل را پخش می‌کند، شبکه سه هم تصمیم دارد یکی از دو گزینه‌ای که در ماه رمضان پخش نمی‌شود به روی آنتن ببرد.پخش سریال «دردسرهای عظیم» را هم در دستور کار خود دارد، و شبکه ۴ نیز «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» را پخش خواهد کرد و شبکه تهران نیز دو سریال «جاده چالوس» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را پخش می‌کند.

زین‌العابدین در بخش دیگر صحبت‌هایش درباره برنامه‌های ورزشی شبکه سه نیز گفت: با عنایت ضرغامی و برنامه ریزی معاونت ها هر ۶۴ مسابقه جام جهانی فوتبال برزیل پخش می شود در حالی که اکثر کشورها فقط بازی خود را پخش می کنند.

مدیر شبکه سه سیما افزود: کلیه ۶۴ مسابقه فوتبال جام جهانی برزیل بطور زنده از شبکه سه سیما و ورزش از ۲۲ خرداد ماه تا ۲۲ تیرماه پخش می‌شود و شعار امسال ما «حمایت ملی از تیم ملی» است. قرار است که ۵۳ مسابقه از شبکه سوم سیما و ۱۱ مسابقه از شبکه ورزش روی آنتن رود و دلیل انتخاب دو شبکه برای پخش فوتبال‌ها این است که ۸ بازی فوتبال با هم بصورت همزمان آغاز می‌شود و ۳ بازی هم با مسابقات والیبال همزمانی دارد.

زین‌العابدین درباره برنامه‌های طنز تلویزیونی گفت: سری جدید طنز «قندپهلو» و طنزهای «هله‌هوله»، «سیگنال موجود نیست» و «معدنی‌ها» نیز در شبکه‌های مختلف طراحی شده‌اند و مسابقات تلویزیونی «مکعب»، «نشان برتر»، «سیمرغ»، «رکورد»، «فوت و فن»، «۲۰ستاره»، «تاکسی تهران» و «کتابخوانی» مسابقات تابستانی تلویزیون هستند.

قند پهلو

مدیر شبکه سه سیما درباره برنامه‌های قرآنی تلویزیون افزود: شبکه‌ دو در تلاش است تا روزانه پخش ترتیل قرآن توسط نوجوانان را پخش کند و طرح ملی قرآنی ۱۴۴۸ نیز در خصوص حفظ قرآن از نیمه شعبان آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به پخش ماهواره‌ای فوتبال‌های جام‌جهانی گفت: پخش مسابقات فوتبال به صورت سرزمینی است و مردم کشور در سراسر کشور می‌توانند مسابقات را از شبکه سوم سیما تماشا کنند.

زین‌العابدین درباره تأخیر در پخش مسابقات و همچنین اعمال ممیزی در پخش برنامه زنده ورزشی توضیح داد: نه تنها در جام جهانی بلکه در همه مسابقات روند باز نشر با تأخیر چند ثانیه‌ای انجام می‌شود که حداکثر این زمان ۷ ثانیه است که مسابقات جام جهانی هم به همین شیوه پخش می‌شود.

وی درباره سرنوشت پخش سریال «سرزمین کهن» توضیح داد: بنا و تفاهم ما برای اصلاح این سریال است و برای این کار جلسات متعددی با محمد مسعود تهیه کننده سریال برگزار کردیم تا پروژه اصلاح و برای پخش آماده شود.

سرزمین کهن

زین‌العابدین درباره حضور مهران مدیری در شبکه ۳ و ساخت سریال جدید گفت: ما در ابتدا گفتگوهایی با مهران مدیری داشتیم و تفاهم کلی برای اینکه ایشان کار جدیدی را شروع کنند، داشتیم که همزمان با شبکه تهران هم گفت‌وگوهایی داشتند که زودتر به نتیجه رسید و کار را شروع کردند. ما هم تمایل داریم که ایشان در شبکه سوم سیما هم برنامه‌ای داشته باشند.

مهران مدیری (2)

مدیر شبکه ۳ درباره بازگشت فرزاد حسنی با برنامه «کوله‌پشتی» توضیح داد: زاهدی دو طرح برنامه «کوله‌پشتی» و سری جدید «ویتامین ۳» را اعلام کردند که برنامه «کوله‌پشتی» هنوز به تفاهم نرسید، درباره «ویتامین ۳» هم هنوز برنامه خاصی مشخص نشده است.

وی از تولید سریال ۵۰ قسمتی «همه چیز آنجا» به کارگردانی سعید شهسواری و نظارت علیرضا افخمی خبر داد و گفت: احتمالا این سریال از ۱۰ روز دیگر کلید بخورد.

تسنیم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر