menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پاتوق خانواده

استند آپ کمدی رضا احسان پور با موضوع “روابط زناشویی” در پاتوق خانواده

پاتوق خانواده در باغ نور اصفهان در میان استقبال خوب مردم برگزار شد که در این برنامه رضا احسان‌پور کمدین اصفهانی برخی از نکات اجتماعی و روابط زناشویی را در قالب استندآپ کمدی اجرا کرد که مورد توجه حضار قرار گرفت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، دومین جلسه از ویژه‌برنامه پاتوق خانواده سه‌شنبه شب نوزدهم مرداد ۹۵ با موضوع «عهدی که شکست، وفایی که رفت» در مجموعه باغ ‌نور اصفهان میزبان تعداد بسیاری از خانواده‌های اصفهانی بود.

پاتوق خانواده این هفته با استقبال پرشور خانواده‌های اصفهانی با سخنرانی امیر مهرداد خسروی پیرامون موضوع خیانت در زندگی زناشویی برگزار شد.

خانواده‌های حاضر در این برنامه که از سوی کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار شده بود، به منظور استفاده از سخنان خسروی حضور یافته بودند و در پایان سخنان وی، پاسخ سوالات خود را پیرامون زندگی زناشویی گرفتند.

استقبال از این برنامه به حدی بود که می‌توان گفت تمام صندلی‌های باغ نور اصفهان با خانواده‌های مشتاق اصفهانی پر شده بود.

پاتوق خانواده در کنار پاسخ به سوالات زوج‌های جوان اصفهانی، برخی جوانان علاقه‌مند را نیز به محل برگزاری برنامه کشانده بود تا پاسخ پرسش‌های آن‌ها را در مسائل ازدواج و جوانان ارائه کند.

پیش از شروع سخنرانی خسروی، عطر و بوی جلسه به مناسبت ایام دهه کرامت عطر مشهد را گرفت و سخنان مجری‌های حاضر در باغ نور، دل حضار را به سمت ساحت مقدس امام رضا (ع) کشاند.

احسان پور

*استندآپ کمدی رضا احسان‌پور در اصفهان

اجرای استندآپ کمدی توسط رضا احسا‌ن‌پور، کمدین اصفهانی بخش دیگری از این برنامه بود که با استقبال قابل توجهی از سوی مردم مواجه شد.

رضا احسان‌پور در این برنامه به اجرای یک نمایش با موضوع “روابط زناشویی” پرداخت؛ این کمدین اصفهانی با شوخی و طنزپردازی پیرامون این موضوع از زبان و نگاه خود، نکاتی را به زوج‌های حاضر در این برنامه گوشزد کرد.

اجرای رضا احسان‌پور و نکاتی که وی درباره زندگی زناشویی گفت هم خنده و شادی را به شهروندان حاضر در مجموعه باغ نور هدیه داد و هم با زبانی طنز به مواردی اشاره داشت که شاید با هر زبان دیگری به زوجین گفته می‌شد آن‌ها مورد توجه قرار نمی‌دادند ولی زبان طنز بسیاری از زوجین حاضر در مجموعه را پیرامون موضوعات اشاره شده به فکر فرو برد.

اجرای برنامه استندآپ کمدی بسیار توانست بر ذهن افراد حاضر در این برنامه تأثیر مثبت داشته باشد و نشان داد که حتی برنامه طنزی که قرار است در یک برنامه با موضوعی اجتماعی و خانوادگی‌ می‌تواند در راستای موضوع برنامه باشد.

*جای خالی برنامه‌های خانوادگی در خانواده‌ها

این استاد دانشگاه پیرامون اهمیت اجرای این نوع از برنامه‌ها با موضوعات خانوادگی اظهار داشت: ارگان‌های مربوط باید برگزاری این برنامه‌ها با موضوعات خانواده را بسیار جدی بگیرند؛ زیرا مسئله اصلی ما اکنون جوانان هستند، موضوعی که یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان به شمار می‌رود.

خسروی افزود: ازدواج مسئله‌ای بسیار مهم است که باید با سواد و اطلاعات کامل صورت گیرد تا پس از آن منجر به جدایی نشود؛ به نظر من اکنون دلیل بسیاری از جدایی‌ها در جامعه، نداشتن اطلاعات پیش از ازدواج به شمار می‌رود و همچنین عدم رعایت مسائل علمی و روان‌شناختی در جدایی هنگام زندگی نیز موثر است.

وی افزود: اکنون این برنامه با موضوع خیانت‌ها در زندگی زناشویی صورت گرفته و متأسفانه این مورد امروز به میزان قابل توجهی در جامعه مشاهده می‌شود؛ هنگامی که برخی از جوانان برای مشاوره در دانشگاه پیرامون خیانت‌های همسر خود به من مراجعه می‌کنند، بسیار متأسف می‌شوم و آن‌ها را به مشاوران خانواده معرفی می‌کنم ولی به نظر من نباید در جامعه ما که بسیار با مسائل دینی ارتباط دارد و جامعه‌ای مذهبی تلقی می‌شود، چنین اتفاقاتی بیافتد و دلیل این اتفاقات تغییر معیارها برای جوانان ما در ازدواج است.

پاتوق خانواده

* قوانین هستی را باید از دین و قرآن جست‌وجو کرد

این استاد دانشگاه با بیان این‌که در عالم هستی، انسان‌هایی موفق می‌شوند که قوانین هستی را به خوبی رعایت کنند، عنوان داشت: در عالم هستی انسان‌هایی می‌توانند زندگی خوب و موفقی را داشته باشند که قوانین هستی را به خوبی شناسایی کرده و آن را رعایت کنند.

وی ادامه داد: قوانین هستی را باید از دین و قرآن جست‌وجو کرد و پس از آن با عقل بررسی کرد؛ پس در صورتی که انسان راه‌ها را اشتباه برود در دنیا جریمه می‌شود و جریمه آن نیز احساس نارضایتی در دنیا است که باید به درستی در این جهان قدم برداریم.

خسروی با اشاره به ضرورت توجه به تصمیمات اشتباهات افراد افزود: هر فردی که در زندگی احساس رضایت ندارد باید به گذشته خود مراجعه کند و ببیند در کجای زندگی تصمیمی اشتباه گرفته است و اکنون باید تاوان آن اشتباه را بپردازد.

وی با بیان اینکه در زندگی دنیوی باید به نعمات خداوند شکرگزار باشیم و این نشان دهنده وفای ما در زندگی است، ادامه داد: اگر از رابطه خود و خداوند بگذریم، در زندگی زناشویی نیز انسان‌ها باید وفای به عهد داشته باشند و به عهدی که در زمان ازدواج می‌گیرند تا پایان عمر وفادار بمانند.

*واژه‌ای به نام خیانت!

این استاد دانشگاه در پایان با اشاره به موضوع خیانت در مورد همسر اشاره کرد و افزود: زمانی که فردی در زندگی به همسر خود خیانت می‌کند، این کار در اوج بد عهدی و بی‌وفایی صورت می‌گیرد که این مسئله در دین و هم در ادبیات ما هم مورد سرزنش قرار می‌گیرد زیرا بزرگان ما همواره وفای به عهد را گوشزد کرده‌اند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر