menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اسامی برترین های اولین جشنواره شعر طنز خراسان جنوبی

جشنواره شعر طنز خراسان جنوبی با انتخاب برترین‌ها و تجلیل از شاعران برتر در تالار علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در بیرجند پایان یافت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ در این مراسم پس از بیانیه هیئت داوران با احتساب میانگین نمره ارائه شده از منظر سه داور سعید عندلیب، محمدعلی محمدی و امیر الهامی، رتبه نخست به محمد حسین بهدانی تعلق گرفت، سید محسن موسوی دوم شد و محمدحسن هاشمی در جایگاه سوم قرار گرفت.

علیرضا کوچی رتبه چهارم جشنواره را کسب کرد و عبدالغفور عظیمی و حسین قوامی مشترکا پنجم شدند، همچنین از علی جعفری، عبدالله حیدری و امیر نظام دوست با توجه به اشعار ارائه شده در جشنواره قدردانی شد.

جشنواره شعر طنز خراسان جنوبی

۴۶ نفر از شاعران استان، یکصد و ۴۶ اثر طنز را به دبیرخانه جشنواره شعر طنز استان ارسال کردندکه بیشترین آثار از بیرجند و فردوس به جشنواره ارسال شده است،و پس از داوری ۹ اثر به بخش مسابقه راه پیدا کرد که از بین این تعداد ۶ اثر برگزیده و از ۳ اثر در این مراسم تقدیر شد.

از ۴ ماه گذشته پیش فراخوان این جشنواره توزیع شد و آخرین مهلت ارسال آثار اول دی ماه بوده است اما به دلیل استقبال خوب شاعران مهلت ارسال آثار یک هفته تمدید شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر