menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه نون داغ، کارتون داغ

آثار جمال رحمتی در نمایشگاه نون داغ، کارتون داغ در اصفهان

نمایشگاه «نون داغ، کارتون داغ» آثار جمال رحمتی است که توسط خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان و با همکاری گالری دوران در اصفهان دایر می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نمایشگاه که شامل ۳۲ اثر از جمال رحمتی کاریکاتوریست، طراح، کارگردان است از ۲۰ مهرماه در گالری دوران به نمایش درمی آید.

نمایشگاه آثار رحمتی در ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۰ مهر در گالری دوران واقع در خیابان چهارباغ بالا، چهارراه نظر (مقابل انتشارات جنگل)،بن بست کیانجو، شماره ۱۳، گالری دوران افتتاح می شود و تا ۲۶ مهر نیز ادامه خواهد داشت.

ویژه برنامه این نمایشگاه نشست در روز اختتامیه با حضور جمال رحمتی در روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه است که حضور در این نشست رایگان بوده اما به دلیل محدودیت، علاقمندان می بایست در ساعت ۱۶ الی۲۰ با شماره های ۰۹۱۳۱۶۶۱۰۶۳ و ۰۹۰۱۱۳۴۳۲۲۵ و۳۶۶۷۳۵۴۴-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

همچنین ورکشاپ تخصصی کاریکاتور با عنوان “فوت کوزه گری” و با موضوع ترفندهای تکنیکی کاریکاتور در روز جمعه ۲۷ مهر ویژه کاریکاتوریست ها و علاقمندان به کاریکاتور برگزار می شوند، علاقمندان برای ثبت نام می توانند با شماره های فوق تماس بگیرند و از شرایط حضور در این ورکشاپ مطلع شوند.

گفتنی است، جمال رحمتی متولد ۱۳۵۱ در زنجان است، این کاریکاتوریست برنده چندین جایزه بین‌المللی است، رحمتی فارغ‌التحصیل رشته ی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد را هم در زمینه انیمیشن از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر اخذ کرده است.

وی سابقه همکاری با روزنامه‌ها و مجلات دنیای تصویر، همشهری، ایران و بسیاری نشریات دیگر را دارد، و دبیرسرویس کاریکاتور و کارتون نشریات معتبری همچون هم میهن، مجلات همشهری، اعتماد و… را برعهده داشته است. این هنرمند دارنده ۲۶ جایزه بین‌المللی از جمله ۶ جایزه اول جهانی است. وی مدرس دانشگاه است و تاکنون کارگردانی چند فیلم کوتاه داستانی را نیز تجربه کرده است. آثار جمال رحمتی شامل طرح ها و کاریکاتورهای این هنرمند است که اغلب در مطبوعات و در واکنش به مسایل اجتماعی و فرهنگی منتشر گردیده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر